نوشته شده توسط : mahiasalehi

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99

  • در زیر مراحل نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 را مشاهده می نمایید.
  • تکمیل نمون برگ اینترنتی تقاضانامه ثبت نام
  • بارگذاری فایل عکس اسکن شده در فرمت جی پی جی
  • پرداخت وجه در فروردین ماه انجام خواهد شد در صورتی که برای پرداخت مشکلی داشتید بعدا اطلاع رسانی خواهد شد. مبلغ و هزینه ثبت نام 25 هزارتومان خواهد بود و دریافت هر گونه مبلغ اضفی غیرقانونی و مواظب کلاهبرداری در این زمینه باشید.
  • ثبت نام اولیه و دریافت کدرهگیری اولیه الزامی است.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان سال 99

داشتن تابعیت ایرانی

ثبت نام اتباع غیرایرانی تابع بخشننامه

کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت اول پایه ششم ( در صورتی که یک عنوان درسی مقیاس خوب باشد ثبت نام وی بلامانع می باشد.

داشتن حداقل معدل کل سالانه پایه هشتم سال 97-98 جهت ثبت نام ورودی پایه دهم

توجه:  دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند. پذیرش نهایی این دسته از دانش آموزان در مدارس استعداده ای درخشان مطابق   1398-1399آموزان در پایه دهم ، منوط به احراز شرایط ادامه تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی است.  0311/11/10 مصوبه شانزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش

مشاورین تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام همراه شما عزیزان خواهند بود.

شماره تماس با مشاورین درخت دانش: 9099072943 تماس از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد

ویژگی ابزار سنجش پایه هفتم

محتوای سنجش پایه هفتم شامل:

  • هوش
  • استعداد
  • خلاقیت

می باشد.

مواد امتحانی آزمون پایه دهم

مواد امتحانی پایه دهم شامل استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی می باشد. 50 درصد آزمون استعداد تحصیلی و 50 درصد آزمون استعداد تحلیلی می باشد. پاسخ های غلط یک نمره منفی خواهد داشت.

ضرایب دروس امتحانی پایه دهم

در جدول زیر ضرایب دروسی امتحانی پایه دهم با منابع دروس را می توانید مشاهده نمایید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان سال 99

 

- سؤالات استعداد تحلیلی به  شیوه چهارگزینه ای (فقط با یک پاسخ درست تر) به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی، سازماندهی مطالب و مباحث گوناگون، طراحی می شود.

- سؤالات استعداد تحصیلی، به شیوه چهارگزینهای (فقط با یک پاسخ درست تر) در سطح محتووای کتابهای درسی، با تأکید بر سطوح بالای شناختی، تلفیق دانش، مفاهیم و مهارتهای دو یا چند ماده درسی در برخی از سؤالات، طرحی می شود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان سال تحصیلی 99-400 ، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، مشاوره و برنامه ریزی درسی همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. با آرزوی مموفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون استعدادهای درخشان دوره دبیرستان اول و دوم



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان سال 99، سنجش پایه هفتم، مواد امتحانی آزمون پایه دهم، ضرایب دروس امتحانی پایه دهم، مشاوره تحصیلی درخت دانش، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

 

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

اولین گام ثبت نام کنکور 99 ورود به سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 به آدرس سایت سازمان سنجش می باشد که لینک مستقیم آن را در انتهای مقاله بعد از یادگیری مطالب آموزشی برای دسترسی سریع قرار داده ایم اما خرید کارت اعتباری کنکور سراسری برای تمامی گروه های آزمایش در قسمت خرید کارت در بخش سراسری می باشد که با ورود به سایت سنجش قسمت سراسری کلیک بر روی خرید کارت انجام خواهد گرفت.

نحوه خرید کارت ثبت نام کنکور دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی 99

در قسمت خرید کارت که در بالا توضیح داده ایم بعد از انتخاب گروه اصلی و پرداخت هزینه ثبت نام در سایت که در ادامه کامل به صورت تصویری توضیح داده ایم گزینه پیام نور و غیر انتفاعی را نیز انتخاب خواهیم نمود و جداگانه هزینه ثبت نام آن را پرداخت خواهیم کرد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1399

هزینه ثبت نام کنکور 99 برای گروه های اصلی 28000 تومان می باشد و برای دانشگاه پیام نور مبلغ 12000 تومان که بعد از پرداخت هزینه می توانید سریال ثبت نام را دریافت نموده و با وارد کردن کد ملی وارد صفحه ثبت نام خود شوید توصیه می شود برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و دریافت شرایط ثبت نام و تحصیل مججد سهمیه ها و درصد سوابق تحصیل و نحوه وارد کردن معدل با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

کنکور سراسری 99 تفاوت هایی با کنکور سالهای گذشته در برگزاری و همچنین درج سهمیه ها و میزان تاثیر آنها، بیشتر شدن تعداد داوطلبان نظام جدید و .. ادغام انتخاب رشته سراسری و آزاد و دانشگاه های پردیس در رشته های پزشکی که توصیه می کنیم برای برداشتن اولین گام یعنی ثبت نام کنکور سراسری 99 تا انتهای مقاله را مطالعه و از کارشناسان درخت دانش مشاوره بگیرید.

[caption id="attachment_19619" align="aligncenter" width="300"]ثبت نام کنکور سراسری 99 ثبت نام کنکور 99[/caption]

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 16/11/98 آغاز و تا تاریخ 24 اسفند ماه 98 ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی بهنرین منابع کنکور سراسری 99 مشاورین تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیرگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ادغام انتخاب رشته پزشکی کنکور 99 تمامی دانشگاه ها در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 99 چگونه است؟

ادغام انتخاب رشته رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی دانشگاه های آزاد وسراسری به منظور جلوگیری از پذیرش غیرقانونی دانشجویان رشته های پزشکی از کنکور سراسری سال 99 به بعد به صورت یکجا و با دریافت دفترچه راهنما انجام خواهد گرفت از این رو برای ثبت نام آزمون سراسری 99 به همان روال سابق که در ادامه این مقاله مفصل توضیح داده ایم اقدام خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 چند است؟، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی رشته ها برابر است؟، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 پیام نور چقدر است؟، نحوه خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 پیام نور، نحوه خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام کنکور 99، نحوه دسترسی به لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99، خرید کارت اعتباری کنکور 99 شامل چه گزینه هایی است؟، مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

 

راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

نحوه ثبت نام کنکور 99 برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم - جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و طبق عکسی که در زیر گذاشتیم تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید 99 با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ثبت نام خود را انجام دهید:

  1. دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور
  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی
  3. انجام مرحل بعدی ثبت نام کنکور 98(توضیح در ادامه مقاله)

برای اطلاعات بیشتر و انجام رایگان مراحل گام به گام ثبت نام کنکور، دریافت کد سوابق تحصیلی، سهمیه های کنکور سراسری، وضعیت نظام وظیفه، فرم شماره 3 کنکور سراسری و ابهامات و سوالات خود را می توانید از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید با نظام قدیم

سوال بسیاری از داوطلبان کنکور 99 از مشاوران و کارشناسان ما این است که کنکور امسال چه تفاوتی با کنکور سال گذشته دارد؟ تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ تکلیف نظام جدی دیها (دوازدهمی ها) با نظام قدیمی ها چگونه است؟ کسانی که سال گذشته کنکور شرکتکرده اند امسال جز کدام دسته از داوطلبین می باشند؟

در جواب باید به تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری 99 گفت: امسال با سال گذشته فرق خواهد داشت و داوطلبان می توانند گروه آزمایشی خود را اختیاری انتخاب نمایند یعنی آن دسته از افراد که با منابع کنکور نظام قدیم آشنایی بیشتری دارند می توانند گروه آزمایشی آن را انتخاب نمایند و بلعکس.

طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99

نحوه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم تماما از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG می باشد و پس از تهیه کارت اعتباری شرکت در آزمون 99 و دریافت سریال اعتباری 12 رقمی اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام خود نمایند. داوطلبان کنکور سراسری 1399 باید توجه داشته باشند که تنها مجاز به شرکت در نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اند می باشند یعنی دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید باید در هنگام ثبت نام گزینه مربوط به فارغ التحصیل نظام جدید هستم را فعال نمایند.

نحوه ثبت نام کنکور 99 نحوه ثبت نام کنکور 99[/caption]

طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99

نحوه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99 از آنجا که تا کنکور 98 داوطلبان نظام قدیم به فارغ التحصیلان دیپلم 4 ساله نظام قدیم گفته می شد با داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی تلفیق می شود و با تواجه به نظام آموزشی خود گزینه مورد نظر را فعال نمایند امسال با این تفاوت که همه می توانند نظام آموزشی خود را انتخاب نمایند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور  1399

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری شامل 3 قسمت مهم می باشد:

  1. قبل از اقدام به ثبت نام
  2. اقدام به ثبت نام
  3. بعد از ثبت نام

هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق سایت درخت دانش اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم، طریقه ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید 99، طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 1399، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

 

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98

 

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 99 کدامند؟

 

  1. شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده (به تعداد گروه های آموزشی که قصد شرکت در آزمون آن را خواهید داشت)
  2. کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی صادر شده از طرف دبیرستان
  3. شناسنامه و کارت ملی نیز جز مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99
  4. کد منطقه و کد پستی محل سکونت
  5. کد نظام وظیفه (متقاضیان مرد)
  6. معدل کتبی دیپلم
  7. کد پیگیری سهمیه رزمندگان (برای داوطلبان مشمول سهمیه رزمندگان)
  8. کد 13 رقمی مربوط به داوطلبان غیر ایرانی
  9. فایل عکس اسکن شده

 

آیا شناسنامه جز مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 باید آپلود شود؟

 

سوال بسیاری از داوطلبن ثبت نام کنکور سراسری 99 این است که آیا برای ثبت نام کنکور 99 کارت ملی لازم است؟ در جواب باید گفت که یکی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98 کارت ملی داوطلب می باشد که باید فایل کارت ملی اسکن شده آن را با حجم پایین آپلود نمود و در قسمت مدارک کارت ملی و شناسنامه بارگزاری کرد، در ادامه مطلب اصلی ترین مدارک لازم برای صیت نام کنکور 998 را توضیح خواهیم داد.

 

برای انجام تمامی مراحل ثبت نام کنکور 98، شرایط ثبت نام کنکور سراسری، انواع سهمیه های کنکور سراسری، میزان تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 98، نحوه ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 و ... می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

 

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 99

 

برای دریافت یکی دیگر از مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 کد دانشگاه و کد دانش آموزی می توانید در قسمت نوار سمت راست ثبت نام کنکور 99 کد ها را پیدا کرده و یا از طریق مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: dipcode.medu.ir کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود را دریافت نموده و از همان تاریخ ونسبت به درج کد سوابق تحصیلی که از سایت مذکور دریافت نموده اند اقدام وسوابق تحصیلی خود را در سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 مشاهده نمایند.

 

سایت ثبت نام کنکور 99

 

ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام جدید و نظام قدیم در سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) انجام میگیرد.

 

انتظار می رود ثبت نام کنکور سراسری 99 از اواخر بهمن ماه تا اوایل اسفندماه ادامه داشته باشد. برای آگهی از تاریخ دقیق زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 و اطلاع از انتشار دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری نظام جدید با نظام قدیم می توانید با عضویت درکانال تلگرامی درخت دانش از آخرین اطلاعات و اخبار آموزشی و تحصیلی سطح کشور باخبر شوید.

 

همچنین برای دانلود دفترچه راهنمای کنکور سراسری 99 به محض انتشار ان میتوانید از طریق سایت درخت دانش به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 دسترسی پیدا کنید.

 

با توجه به اینکه در بسیاری از موارد داوطلبان عزیز از طریق کافی نت ها اقدام به ثبت نام کنکور سراسری 99 می نمایند, در این پست قصد داریم تا مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 را برای شما بازگو نماییم.

 

مبادا اینکه درهنگام ثبت نام تمامی مدارک مورد نیاز همراهتان نباشد و از ثبت نام در کنکورسراسری 99 جا بمانید.

 

مشاوره آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99

 

همچنین تیم مشاوره تحصیلی درخت دانش از شما تقاضا دارد که قبلاز ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99 را به خوبی مطالعه نمایید و از کلیه ی قوانین و ضوابط موجود باخبر شوید. همچنین از شما خواهشمندیم که ثبت نام خودرا به روزها و ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنید چرا که به وفور مشاهده شده است که به دلیل ازدحام زیاد داوطلبان و نقص فنی سیستم ثبت نام بسیاری از داوطلبان از شرکت در کنکور سراسری بازمانده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید

 

مشاوره تحصیلی ثبت نام کنکور سراسری درخت دانش

 

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با داشتن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور پاسخگوی کلیه سوالات شما در رابطه با مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99،نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی, مراحل ثبت نام کنکورسراسری99, زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری99, شرایط کلی شرکت کنندگان در کنکورسراسری و شرایط مربوط به دانشجویان انصرافی و شرایط تحصیل مجدد رایگان داوطلبان ویا هرگونه سوالات درسی و تحصیلی و کنکوری شما می باشد. شما می توانید با شمارهگیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاورین ما در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 99 کدامند؟، آیا شناسنامه جز مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 99 باید آپلود شود؟، ثبت نام کنکور سراسری 99، ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

 زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 99

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری شامل موارد زیر می باشد:

  1. شناسنامه و کارت ملی
  2. شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده
  3. کد سوابق تحصیلی و پیش دانشگاهی(نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی را می توانید از طریق مشاوران درخت دانش سوال بفرمایید)
  4. کد پستی منزل و محل اقامت
  5. کد وضعیت نظام وظیفه
  6. معدل کتبی و معدل کل
  7. کد پیگیری مربوط به سهمیه رزمندگان
  8. فایل عکس اسکن شده
  9. کد مربوط به داوطلبان غیر ایرانی

 

مشاوره تحصیلی کنکور 99 درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل بزرگترین ماراتن علمی کشور(کنکور سراسری 99) شامل: ثبت نام کنکور سراسری 99، برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 99، معرفی منابع کنکور سراسری 99، مشاوره و برنامه ریزی های درسی ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99، حذفیات کنکور سراسری 99 و .... در کنار شما داوطلبان عزیز این آزمون خواهند بود.

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور سراسری 99، مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 99، مشاوره تحصیلی کنکور 99 درخت دانش، ثبت نام کنکور سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته فنی و حرفه ای پایه نهم 99

مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی و علوم تجربی و حرفه و فن در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 30 نباشد.

داشتن نمره حداقل 10 ریاضی در اول متوسطه ، بدون تبصره

معدل کمتر از 12 نباشد.

هر فردی بنا به استعدادهای خود بستگی به علایق و تلاش و پشتکار می تواند در رشته انتخابی مورد علاقه، فردی موفق شود، و این واقعیت رو داریم که همه در رشته پزشکی و مهندسی موفق نبودند و بر اساس تازه ترین آمار 40 درصدشون بیکار و یا شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود دارند برای پاسخ به سوال پرتکرار چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم کلیک نمایید.

انتخاب رشته انسانی در پایه نهم

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته کار و دانش پایه نهم

اگر بخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که با چه نمره هایی در سایت همگام نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته کارو دانش گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی ، کارو فن آوری در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 36 نباشد.

نمره درس ریاضی در سه سال اول متوسطه با ضریب 2 محاسبه می شود.

نمره درس کار و فناوری در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.

معدل کمتر از 12 نباشد.

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی پایه نهم

در نهایت پاسخ به این سوال که با چه نمره هایی در انتخاب رشته نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته علوم و معارف اسلامی گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های مطالعات اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، عربی در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 42 نباشد.

نمره درس زبان و ادبیات فارسی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 4 محاسبه می شود.

نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب 3 محاسبه می شود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

انتخاب رشته ی پایه نهم خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات، ثبت نام مدارس نمونه، ثبت نام مدارس تیزهوشان، انتخاب رشته پایه نهم، دریافت فرم های هدایت تحصیلی و مدارس شاهد می توانید بر روری لینک مربوطه کلیک نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

به امید موفقیت داوطلبان پر تلاش ایران عزیز



:: برچسب‌ها: شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته فنی و حرفه ای پایه نهم 99، چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم، شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته کار و دانش پایه نهم، سایت همگام نهم، شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی پایه نهم، مشاوره تحصیلی درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم 99-1400

دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم معمولا از طریق واحدهای مدارس ارائه می شود اما سال تحصیلی 99 احتمالا از طریق اینترنتی هم دریافت شود.

دو فرم اصلی برای هدایت تحصیلی وجود دارد

     1) فرم توصیه نامه

     2) فرم زمانبندی  

این فرم‌ها از ۲۰ تیرماه صادر می‌شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مدارس متوسطه اول نسبت به دریافت آنها اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این فرم ها (هدایت تحصیلی خارج از کشور و انتخاب رشته پایه نهم) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک مشاهده به زودی فعال خواهد شد اما در زیر می توانید فرم های سالهای قبل را مشاهده نمایید.

مشاهده و دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم

فرآیند ثبت‌نام در دو هفته انتهایی تیر و دو هفته ابتدایی مردادماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام براساس اولویت‌های زمان‌بندی که به دانش‌آموز اعلام شده میباشد و دانش‌آموز مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کند.

در این مقاله سعی بر این داریم که فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم، ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم را برای دوستان عزیز کامل توضیح داده و شرایط و زمان هدایت تحصیلی را توضیح دهیم.

فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم چه تاثیری در انتخاب رشته دارند؟

انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین مرحله زندگی افراد برای تحصیل در آینده و انتخاب زیرگروه تحصیلی می باشد. با توجه به اینکه طی سالهای اخیر فرم های هدایت تحصیلی در مقطع متوسطه به دانش آموزان برای راهنمایی های بیشتر ارائه میشد، در سال تحصیلی 98-99 احتمال می رود که فرم های تحصیلی با کمی تغییرات ارائه شوند که تاثیر زیادی و در انتخاب رشته دارند.

توجه: دریافت نمونه برگ هدایت تحصیلی پایه نهم در انتهای مقاله قرار داده شده است.(کپی کردن آزاد می باشد، توصیه می شود قبل از دریافت مطالب را بادقت مطالعه نمایید.)

مشاوره و راهنمای هدایت تحصیلی و تکمیل فرم های پایه نهم 99

هدایت تحصیلی و نحوه تکمیل فرم هدایت تحصیلی پایه نهم یکی از مهمترین بحث های است که یک دانش آموز در طی انتخاب رشته خود باید مد نظر داشته باشد، برای دانستن این که چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم و مشاوره و راهنمایی و معرفی رشته ها و بازار کار انتخاب بهترین رشته بر اساس استعداد دانش آموز، رشته تجربی یا فنی حرفه ای ؟ می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

هدف اصلی هدایت تحصیلی پایه نهم متوسطه اول

با توجه به اینکه هدایت تحصیلی در این مقطع خیلی حساس می باشد، پیشنهاد مشاورین درخت دانش به شما متقاضیان و داوطلبان هدایت تحصیلی و همچنین به خانواده های این عزیزان پیشنهاد می کنیم که نگاهی متفاوت به انتخاب رشته فرزندانشان داشته باشند، به این منظور که علاوه بر بازار کار رشته و زیرگروه مورد نظر علاقه و توانایی فرزندان خود را مورد توجه قرار دهند.

سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم.

برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود.

نکته قابل توجه:

با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان درحذف آزمون تیزهوشان در پایه ششم و ثبت نام مدارس نمونه و تیزهوشان در پایه نهم ادغام شده است، داوطلبان عزیز متوجه این باشند که از ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه پایه نهم به دهم اطلاع داشته باشند.

زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی

سامانه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم بعد از امتحانات نهایی و از نیمه دوم تیرماه آغاز خواهد شد، دوستان می توانند برای انتخاب رشته خود و تعیین اولویت های انتخابی با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و نمونه دولتی در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 



:: برچسب‌ها: دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم 99-1400، دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم، مشاهده و دریافت فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم، سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم ، هدایت تحصیلی، فرم های هدایت تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400

اولین سوالی که تمامی داوطلبان متقاضی ورود به رشته های پزشکی از طریق کنکور سراسری و دارای مدرک کارشناسی یا به اصلاح لیسانس به پزشکی باید بدانند این است که زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400 در این ماراتون برای سال 98-99 از روز یک شنبه اول دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه دارد و داوطلبین می توانند نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط لازم که خیلی مهم می باشد اقدام نمایند اما قبل از مطالعه کامل این مقاله توصیه می شود:

برای اطلاع از شرایط جدید اعلام شده، نحوه و سایت ثبت نام، هزینه و رشته های موجود، رتبه و ظرفیت هر کدام از رشته ها، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پاسخ به تمامی سوالات داوطلبان این آزمون مهم و سرنوشت ساز می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل با کارشناسان درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکته مهم ! مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 98-99 یک ماه می باشد و این مهلت برای ثبت نام نسبت به تمامی ثبت نام های دیگر زمان زیادی است و داوطلبان باید توجه نمایند که به هیچ وجه این زمان و مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد برای اطلاع از زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون نیز می توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم درخت دانش را مطالعه نمایید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400، زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400، مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، T زمان ثبت نام آزمون لیسانس ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم به معنای تکمیل نمودن ظرفیت رشته هایی است که هنوز ظرفیت برای پذیرش دارند و یا رشته هایی که دانشگاه ها جدید وارد لیست رشته های خود کرده اند داوطلبان می توانند انتخاب نموده و در صورت قبولی در ترم دوم یا همان بهمن نیمسال دوم شروع به تحصیل نمایند و یا رشته خود را در این نیمسال تغییر دهند که در این مقاله کامل به تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون و همچنین ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 می پردازیم.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم رشته های بدون کنکور بهمن 98-99

امسال در اطلاعیه 23 آبان ماه 98 سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در 28 مرداد ماه دفترچه آنها منتشر شده و داوطلبانی که به هر دلیلی هنوز در رشته دلخواه خود وارد دانشگاه نشده اند، قصد تغییر رشته و دانشگاه دارند و ... می تانند در این تکمیل ظرفیت بدون آزمون شرکت نمایند این بدان معناست که ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم امسال بهمن 98 در قالب تکمیل ظرفیت خواهد بود.

توصیه می شود: جون امسال برای ترم بهمن و نیمسال دوم تکمیل ظرفیت بر اساس معدل خواهد بود، و امکان مردودی در رشته ها وجود دارد، برای انجام تمامی مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور بهمن ماه به صورت تلفنی(ارسال مدارک به تلگرام و واتساپ) و حضوری، معرفی رشته های جدید و بازارکار آنها، باچه معدلی چه رشته هایی و ... می توانید با کارشناسان بدون کنکور درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

زمان شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن 98-99

زمانن تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور و یا به عبارتی دیگر ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از 98/08/28 و برای کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته به ترتیب 30 آبان ماه و 2 آذر ماه 98 می باشد و مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد تا اواخر دی ماه می باشد.

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت رشته های غیر پزشکی، تکمیل ظرفیت بدون آزمون بهمن ماه، شرایط ورود بر اساس معدل، رشته های پزشکی بدون کنکور تکمیل ظرفیت و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره گیری شماره  9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

"تکمیل ظرفیت شانس قبولی دوباره و همچنین تغییر رشته در دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد"

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم، ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم رشته های بدون کنکور بهمن 98-99، ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم، زمان شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

بسیاری از داوطلبین که سوالات زیادی در ذهن خود دارند با مشاوران کا تماس گرفته و در مورد نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد که شامل 85% رشته های با آزمون نیز خواهد شد این سوال را از کارشناسان درخت دانش می پرسند که نحوه ثبت نام بر چه اساسی و چگونه است؟ مراحل گام به گام نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 به چه صورتی است؟ سایت ثبت نام و ..؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این سوالات پاسخ دهیم باید گفت که ثبت نام رشته های بدون کنکور در تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بر اساس معدل کتبی و کل دیپلم بوده و ثبت نام و انتخاب رشته های 6 مرحله ای در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  که در انتهای مقاله لینک آن را قرار داده ایم انجام خواهد گرفت که توصیه جدی به داوطلبان این است برای قبولی حتما با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 ثبت نام نمایند؟

برای شرکت و ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون نیمسال دوم دانشگاه آزاد تمامی افرادی که مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی - کاردانی و کارشناسی بسته به مقطع احتمالی و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 دارا باشند می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند و اما برای رشته های با آزمون:

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 98 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شرکت و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 98-99 در کلاس حضور یابند، این انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

"انتقالی یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم"

تعداد رشته های انتخابی هر فرد در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال 98-99؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99  فقط 20 تاست، پس لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با مشورت و مشاوره از مشاوران آگاه انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم خود را از دست ندهد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 چیست؟

عبارت تکمیل ظرفیت دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه 98-99، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را چه با کنکور و وچه بدون آزمون قبول شود می تواند:

منتظر انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بهمن 98 بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98-99

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 98 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 98 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند مثلا 4 نفر رتبه برتر متقاضی هر رشته برای صندلی های خالی آن رشته در مثال بالا پذیرش می شوند.

نکته مهم برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98-99 این است که داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده  قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99 مشاوران درخت دانش خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد او لغو خواهد شد.

ذخیره انتخاب رشته چیست؟

افرادی که در کارنامه دانشگاه آزاد خود عبارت ذخیره را مشاهده نموده اند، با حضور در دانشگاه معرفی شده برگه مخصوص علاقه مندی در رشته مورد نظر خود را اعلام نماید. در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه مورد نظر پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب را بر اساس رتبه کسب شده اعلام می نماید. که در سال گذشته مواردی در کارنامه دانشگاه آزاد وجود داشت که عبارت ذخیره در آنها درج شده بود و در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد بدون آزمون پذیرفته شدند.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران با تجربه و آگاه درخت دانش با اطلاعات کامل درباره تکمیل ظرفیت، شانس قبولی هر رتبه در رشته مورد دلخواه در تکمیل ظرفیت، زمان شروع تکمیل ظرفیت، شهریه دانشگاه آزاد، برنامه ریزی کنکور 98 و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و منابع کنکور 99 و ... آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی می باشد. کافی است با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید، برای عضویت در خبر نامه درخت دانش http://t.me/derakhtedanesh1 آیدی لینک کانال را کپی نمایید و برای ورود به سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دانشکاه آزاد وارد لینک azmoon.org شوید.



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 ثبت نام نمایند؟، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 چیست؟، نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98-99، ذخیره انتخاب رشته چیست؟، مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟

ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:

  1. کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
  2. کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
  3. کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
  4. کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)

که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل دانشگاه آزادبدون کنکور شانس قبولی خواهیم داشت که توصیه جدی به داوطلبان بدون کنکور بهمن ماه که قبولی راحتتری نسبت به مهر ماه دارند این است بنا به ثبت نام بدون کنکور مهر ماه که 30 % مردودی داشته ایم برای ترم بهمن از طریق مشاور انتخاب رشته انجام دهند.

لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها همیشه سوال تمامی داوطلبان بوده است و بسیاری از داوطلبا می خواهند بدانند که آیا رشته های پزشکی بدون کنکور نیز ئر دانشگاه آزاد یا پردیس داریم و یا چه رشته های پذیرش خواهیم داشت که ما در این جا فقط لیست رشته های پرطرفدار را آورده و برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معماری و عمران
  • میکروبیولوژی
  • دامپزشکی
  • زیست شناسی
  • شیمی کاربردی و محض
  • بازیگری و کارگردانی
  • گرافیک و ارتباط تصویری
  • حقوق و روانشناسی
  • اقتصاد و حسابداری
  • تمامی گرایش های مدیریت
  • تمامی رشته های انسانی و ریاضی و هنر و زبان
  • و ...

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟

نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد امسال به صورت 5 مرحله های که به ترتیبب شامل:

  1. خرید کارت اعتباری مقطع ثبت نام بهمن 98-99
  2. وارد کردن اطلاعات فردی و مشخصات
  3. وارد کردن سوابق تحصیلی
  4. آپلود عکس 3*4
  5. انتخاب رشته و اولویت بندی و دریافت رسید انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99

ثبت نام و انتخاب رشته بهمن ماه در سایت آزمون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد توصیه می شود به داوطلبان که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور انجام دهند.



:: برچسب‌ها: شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98، لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟، نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد، ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 آخرین مرحله ثبت نام امسال یعنی سال 1398 رشته های بدون کنکور در دانشگاه آزاد می باشد که متقاظیان می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم امتحان کنند که در این مقاله همچون مقاله پربازدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می خواهیم به تمامی سوالات داوطلبان بدون آزمون پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سوالات متداول متقاظیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 کدامند؟

  1. زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟
  2. سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟
  3. شرایط ورود به رشته های ثبت نام بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 چیست؟ و چه مقاطعی را خواهیم داشت؟
  4. با چه معدلی چه رشته های؟
  5. لیست رشته های بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟
  6. نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟

زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟

تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 از نیمه اول دی ماه می باشد یعنی به عبارت دیگر 98/10/01 می باشد و مهلت ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه به مدت دو هفته و تا 15 دی ماه فرصت ثبت نام خواهیم داشت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99

سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟

امسال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 بر اساس سوابق تحصیلی می باشد یعنی زمان ثبت نام مهم نیست و ملاک اصلی معدل کتبی و معدل کل دیپلم می باشد که در فرم ثبت نام بدون آزمون آزاد باید به درستی درج شود تا زمان قبولی برای داوطلب مشکلی به وجود نیاید.توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر، کدام معدل کدوم رشته قبول خواهیم شد، با معدل 12 تا 14 چه رشته های، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد، آزمایشگاهی، مشاوره انتخاب 20 کد رشته به صورت تلفنی و حضوری و ... با کادر همیشه پاسخگو و مجرب می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 98-99، زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟، سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟، ثبت نام بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99، شرایط ورود به رشته های ثبت نام بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 چیست؟ ، لیست رشته های بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟، نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟، زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

تفاوت بدون کنکور دانشگاه آزاد با آزمون 98-99

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته بدون کنکور آزاد نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه یعنی چه؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

سوالات متداول دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 همراه پاسخ سریع

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 هر سال شامل چند نیمسال می باشد و زمان ورود به هرکدام از نیمسال ها ؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 هر سال شامل دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه می باشد و زمان ورود به هرکدام از رشته ها یک ماه قبل از ورودی ها می باشد یعنی برای نیمسال اول شهریور ماه و برای نیمسال دوم دی ماه.

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 98-99 چند روز می باشد و آیا تکمیل ظرفیت خواهیم داشت؟

مهلت ثبت نام بدون آزمون 98-99 نیمسال اول و دوم بیشتر از دوو هفته می باشد و تکمیل ظرفیت در رشته هایی که هنوز طرفیتشون تکمیل نشده بعد از اعلام نتایج خواهیم داشت.

نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد 98-99 چگونه است؟

ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت آزمون می باشد و تمامی افرادی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند می توانند بسته با مقطع دلخواهی ثبت نام خود را انجام دهند.

آیا رشته های پزشکی را در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 پذیرش داریم؟

در جواب به پرتکرارترین سوال داوطلبین از مشاوران درخت دانش باید گفت که نه تمامی رشته ای را به غیر از 13 رشته پزشکی و پیراپزشکی پذیرش داریم.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر نیمسال دوم 98-99، رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال بهمن 98-99 به چه معناست؟، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد

زمان اعلام نتایج بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری که شامل سه دانشگاه بالا می باشد هشت مهر ماه 98 ( 8 مهر) بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری قرار خواهد گرفت و تفاوتی در زمان اعلام نتایج دانشگاه ها نمی باشد.

توصیه می شود جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و مشاهده نتایج خود عضو کانال تلگرام و اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش شوید و یا می توانید برای مشاهده نتایج بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98

سایت و سامانه اعلام نتایج بدون آزمون سراسری نیمسال اول مهر ماه 98 سایت sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با در دست داشتن مشخصات ثبت نام نتیجه انتخاب رشته بدون آزمون ۹۸ خود را مشاهده نمایند.

"دریافت نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری ترم مهر 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98

برای مشاهده و دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری می بایست داوطلبین با در دست داشتن شماره پرونده و کد رهگیری 12 رقمی ثبت نام که در بالای رسید انتخاب رشته از سیستم دریافت نموده اند را در قسمت اعلام نتایج سراسری سایت سنجش وارد نموده و نتیجه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری خود را مشاهده نمایند.

[caption id="attachment_18977" align="aligncenter" width="300"]نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98[/caption]

زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج

یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان بدون کنکور سراسری این است که به این که دهه اول مهر ماه نتایج منتشر خواهد شد پس کی به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنیم معمولا روز بعد از اعلام نتایج تمامی داوطلبان می توانند به دانشگاه مورد پذیرش واقع شده مراجعه نمایند و کلاسها به صورت رسمی از 15 مهر ماه 98 برای این دسته از داوطلبان که نتایج با تاخیر داشته اند منتشر خواهد شد و به داوطلبان توصیه می کنیم که اصلا نگران این موضوع نباشند.

سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • داوطلبانی که دانشگاه آزاد نیز مورد پذیرش قرار گرفته اند در صورت قبولی در نتایج بدون کنکور سراسری 98 نیز می توانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند ؟

بله داوطلبانی که همزمان در دو دانشگاه بدون کنکور مورد پذیرش قرار بگیرند می توانند رشته دلخواه خود را انتخاب نمایند و در صورت ثبت نام در دانشگاه آزاد و قبولی در دانشگاه سراسری می توانند مدارک ثبت نام خود را گرفته و به دانشگاه سراسری مراجعه نمایند.

  • تنها سایت اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کدام سایت است ؟

تنها سایت اعلام نتایج این مرحله از ثبت نام بدون آزمون کنکور 98 سایت سنجش و پذیرش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد در قسمت سراسری سامانه داوطلبان می توانند نتیجه خود را دریافت کنند.

  • با شروع شدن نیمسال تحصیلی آیا با اعلام نتایج این مرحله دانشجویان مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد ؟

بله این ثبت نام و انتخاب رشته برای نیمسال اول مهر ماه می باشد و دانشجویان ورودی مهر 98 خواهند شد و جای نگرانی نخواهد بود.

  • مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری 4 قطعه عکس 3 *4، کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی داوطلب



:: برچسب‌ها: زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد، سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98، sanjesh , org، نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98، زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج، نتایج بدون کنکور سراسری 98، مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟، ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

پزشکی بدون کنکور در ایران داریم یا نه؟؟!!

نه!! درخت دانش در این پست قصد دارد تا واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور درایران،  رشته های پزشکی پردیس خودگردان ( دانشگاه های بین المللی)بدون آزمون ورودی، رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و ... را برای شما دوستان عزیز تشریح نماییم، و پاسخ سوالات متعددی و ابهامات را که داوطلبان عزیز در ذهن داشته اند و با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ دهیم.

برای اطلاع از شرایط قبولی در رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران (انتقالی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت)، داروسازی بدون کنکور در ایران، دندان پزشکی بدون کنکور در ایران،لیست رشته های اضافه شده به رشته های پزشکی بدون کنکور، معدل لازم برای قبولی در این رشته ها، شرایط، نحوه و زمان ثبت نام این رشته ها، تحصیل رایگان خارج از کشور(بدون آزمون ورودی و مدرک زبان) و لیست بهترین و پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

در جواب سوال پرتکرار علاقمندان به رشته های پزشکی بدون آزمون در ایران باید گفت که این رشته ها را در بدون آزمون در ایران نداریم !!! و تنها روش ادامه تحصیل و پذیرش بدون آزمون و بدون مدرک زبان در این رشته ها پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور (روسیه و ترکیه و سوئد و ..) می باشد که هزینه پایین برای تحصیل دارند و شرایط ویژه اعلام نموده اند که می توانید برای اطلاع مقاله تحصیل پزشکی بدون آزمون خارج از کشور را مطالعه نمایید.

واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل

سالهای گذشته هر داوطلب می توانست بعد از گذراندن 72 واحد در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور انتقالی گرفته و ادامه تحصیل خود را در دانشگاه های بین الملل ایران در رشته های پزشکی بدون کنکور مانند: دانشگاه بین الملل کیش انجام دهد، پارسال این قانون از 72 واحد به 32 واحد تغییر کرد و طبق اطلاعیه وزارت بهداشت داوطلبان دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید می توانند ادامه تحصیل خود را در دانشگاه بین الملل کیش انجام دهند.

اما بر اساس اطلاعیه خرداد ماه 97 وزارت بهداشت انتقالی دانشجویان متوقف شده است و منتظر اطلاعیه جدیدی هستیم که تا آخر امسال منتشر خواهد شد که داوطلبان دوباره بتوانند بدون آزمون در رشته های بدون کنکور پزشکی در ایران تحصیل کنند برای اطلاع از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و نحوه انتقالی و ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج و انتقالی گرف-تن می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور

10 رشته بدون کنکور پیراپزشکی کدامند؟ شرایط و نحوه ثبت نام در این رشته ها

با توجه به شایعات زیاد در مورد رشته های پزشکی بدون کنکور و رشته های پیراپزشکی بدون آزمون مانند اتاق عمل بدون کنکور- هوشبری بدون کنکور- مامایی بدون کنکور- علوم آزمایشگاهی بدون کنکور و ... باید واقعیت در مورد این رشته ها را بیان کرد:

تنها این رشته ها را در مقطع کاردانی به کارشناسی صورت پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی داریم، و فعلا این 10 تا رشته در لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و دیگر دانشگاه های بدون کنکور قرار نگرفته اند به غیر از پذیرش بدون کنکور دامپزشکی، که برای مهر ماه 98 پذیرش داریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام، نحوه و شرایط ورود به این رشته ها، لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد، تحصیل در روسیه بدون کنکور و آزمون ورودی، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون 98

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی

همان طور که در عکس مشاهده میکنید لیست رشته های پیراپزشکی علوم پزشکی بدون کنکور سراسری در مقطع کاردانی شامل: (برای اطلاع از هر کدام از رشته ها می توانید بر روی نام رشته کلیک نمایید)

رشته علوم آزمایشگاهی رشته تکنسین سلامت دهان و دندان
 پذیرش بدون کنکور دامپزشکی مامایی
هوشبری اتاق عمل
رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته آزمایشگاه تشخیص پزشکی
رشته تجهیزات فنی اتاق عمل  گیاه پزشکی

پذیرش پزشکی بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 98

رشته های پزشکی و پیراپزشکی دو سالیست که وارد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد شده اند، و هر ترم احتمال این وجود دارد که به این لیست رشته ها، رشته های پزشکی و پیراپزشکی اضافه شوند، برای مثال ما در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 بر اساس پیش بینی هایی که مشاوران درخت دانش، در ارتباط با سنجش دانشگاه آزاد داشتند شاهد بودیم که رشته دامپزشکی، مهندسی پزشکی، شیمی کاربردی، گیاه پزشکی و .. بدون کنکور جز این لیست رشته ها قرار بگیرد و نسبت به بازار کار خوب این رشته طرفداران زیادی برای ثبت نام این رشته و رشته های دیگر پزشکی بدون آزمون اقدام کردند.

رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال اول 97

برای ثبت نام در رشته های پزشکی بدون آزمون دانشگاه های خارج کشور و همچنین پاسخ به سوال پرتکرار رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ با مشاوران درخت دانش به راحتی از سراسر ایران با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

مهندسی پزشکی بدون کنکور

تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور 2019-2020

برای تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور خارج از کشور به زبان انگلیسی در ایتالیا باید در آزمون ورودی این رشته قبول شد. این امتحان بهIMAT معروف میباشد و سالی یکبار برگزار میشود. نهاد برگزار کننده این آزمون، دانشگاه کمریج میباشد و این آزمون در 15 کشور مختلف دنیا از جمله در شهر دبی به صورت همزمان برگزار میشود. ظرفیت برای دانشجویان غیر اروپایی 189 نفر میباشد. آزمون ورودی شامل 60 سوال میباشد و هر پاسخ درست برابر 1.5 امتیاز است و هر پاسخ غلط 0.4 امتیاز منفی خواهد داشت. از اینرو بالاترین امتیاز 90 میباشد. زمان آزمون 100 دقیقه میباشد.

تعداد سوالات هر بخش از آزمون به شرح زیر می باشد :

    • اطلاعات عمومی : 2 سوال
    • استدلال و منطق : 20 سوال
    • زیست شناسی : 18 سوال
    • شیمی : 12 سوال
  • فیزیک و ریاضی : 8 سوال

"از جمله مزایای تحصیل پزشکی بدون کنکور در ایتالیا امکان گرفتن بورس و رایگان شدن شهریه رایگان رشته های پزشکی بدون کنکور و تحصیل به زبان انگلیسی می باشد"

با افزایش قیمت دلار در چندین ماه گذشته شاهد این بودیم که اکثر داوطلبین رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور از تصمیم خود منصرف و یا دنبال دانشگاهی هستند که هزینه تحصیل و شرایط ادامه تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور راحتتری داشته باشد.

موسسه اعزام دانشجو خارج از کشور درخت دانش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون کنکور کشور روسیه را پیشنهاد داده و تمامی مراحل ثبت نام و شرایط تحصیل در این دانشگاه را برای شما داوطلبان رشته های پزشکی بدون کنکور توضیح می دهد، برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی خارج از کشور روسیه بدون کدرک زبان و حتی آزمون ورودی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته پزشکی پردیس خودگردان 98-99

بر اساس اطلاعات افراد پذیرفته شده در کنکور سال 97 در پردیس دانشگاه خودگردان، در زیر کارنامه قبولی رشته پزشکی 3 نفر از پذیرفته شدگان کنکور 97 در مناطق 1_2_3 را برای شما قرار داده ایم تا نمونه ای باشد برای انتخاب رشته پزشکی کنکور سراسری 98 برای دانشگاه پزشکی پردیس خودگردان و تا حدی بتوانیم برا اساس همین رتبه ها و درصدها درصد قبولی خود را بالاتر ببریم.

ادبیات فارسی 56% 74% 52%
عربی 62% 55% 52%
دین و زندگی 76% 82% 52%
زبان انگلیسی 24% 59% 46%
زمین شناسی -2% 0% 2%
ریاضی 14% 39% 26%
زیست شناسی 48% 55% 66%
فیزیک 43% 27% 35%
شیمی 45% 34% 38%
منطقه 3 2 1
رتبه در منطقه 2956 4369 2860
رتبه کشوری 14335 9193 9099
شهر محل سکونت زاهدان گرگان مشهد

 

 

رشته محل قبولی

پردیس خودگردان- علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم پردیس خودگردان-علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم پردیس خود گردان-علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم

رشته های پزشکی بدون کنکور 1398

امکان تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و .. وجود ندارد. اما به صورت تکمیل ظرفیت و با شرط سوابق تحصیلی برای نیمسال دوم 96-97 و برای اولین بار طی سالهای گذشته دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش خواهد کرد.

رشته های پیراپزشکی از جمله بهداشت محیط و دامپزشکی و میکروبیولوژی و ... بدون کنکور در مهرماه 98 پذیرش انجام شده است.

برای اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی نیمسال اول مهر 98 دانشگاه ازاد و پذیرش بدون کنکور پزشکی دانشگاه بین الملل کیش که بر اساس صرفا سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید، و یا بر روی لینک های رنگی رشته ها کلیک نمایید:

واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور !!!

با توجه به اینکه رشته های پزشکی بدون کنکور در داخل کشور فعلا پذیرش نخواهیم داشت پیشنهاد درخت دانش به شما این است که برای خارج از کشور هرچه زودتر اقدام نمایید. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی در رشته های پزشکی با شرایط فوق العاده اقدام به پذیرش می کنند. برای اطلاع از شرایط پذیرش می توانید در کانال مشاوره تحصیلی خارج از کشور درخت دانش عضو شوید.

با عضویت در کانال زیر می توانید از شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله آلمان، ایتالیا، چین، روسیه به صورت رایگان و یا با هزینه حداقل پذیرش خود را به انجام برسانید، و یا با مشاوران مجرب و با سابقه خارج از کشور درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره با تلفن ثابت منزل تماس حاطل نمایید.

بدون کنکور پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی هر سال دربرخی از  رشته های پیرا پزشکی(کاردانی به کارشناسی) به صورت بدون کنکور فقط با شرط سوابق تحصیلی به صورت نیمه متمرکز اقدام به جذب دانشجو می کرد.  این دانشگاه در مقطع کاردانی به کارشناسی در سایت سنجش (با آزمون و شرط تجانس رشته) در رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، مامایی، دامپزشکی، مهندسی پزشکی ، تکنیسین سلامت دهان، گیاه پزشکی و  ... دانشجو می پذیرد.

شرط سوابق تحصیلی، قبولی در مصاحبه به دلیل نیمه متمرکز بودن آن ، بومی بودن برای تحصیل، به صورت بدون کنکور در دانشگاه علوم پزشکی مورد سنجش قرار می گیرد.

دانشگاه بدون کنکور جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مرتبط با رشته پزشکی مانند تجهیزات فنی اتاق عمل، تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی، تجهیزات فنی آزمایشگاه، تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون،  تشخیص پزشکی بدون کنکور دانشجو پذیرش میکرد. که ابتدا داوطلبان در مقطع کاردانی شروع به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می نمایند و سپس برای مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به ثبت نام می کنند. این دانشگاه نیز با شرط معدل بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد. و دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت کارشناسی پیوسته بدون کنکور پذیرش ندارد.

بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور هم که با تنوع زیاد رشته ها یکی دیگر از دانشگاه های مهم برای پذیرش داوطلبان در تمام گروه های تحصیلی به جز رشته های گروه پزشکی ( پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی)  و پیراپزشکی ( پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم تغذیه، بهداشت، و ...)  می باشد. یعنی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالوژی و ... و در رشته های پر طرفدار علوم انسانی مانند حقوق، مدیریت، حسابداری، روانشناسی و ... در رشته های پر طرفدار هنر مانند موسیقی، سینما، عکاسی و ... رشته های مختلف زبان های خارجه  و رشته های تجربی مانند زیست شناسی، شیمی، مهندسی کشاورزی و شیلات و .. بدون کنکور پذیرش می نماید.

مشاوره تحصیلی رشته های پزشکی بدون کنکور درخت دانش

دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته های پزشکی بدون آزمون و پیراپزشکی تقریبا در 90 درصد رشته های دیگر پذیرش بدون کنکور دارد.

داوطلبان گرامی برای یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته های بدون کنکور (رشته های پزشکی بدون کنکور) می توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرند و از راهنمایی مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش بهره مند گردند. در صورت مشغول بودن خط تلفن می توانند سوالات خود را از طریق سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطرح کرده تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود. برای اطلاعات کافی از تمامی رشته ها کافیست بر روی اسم رشته ها کلیک کنید و یا در جستجوی سایت رشته ی مورد نظر خود را جستجو کنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: پزشکی بدون کنکور در ایران داریم یا نه؟؟!!، رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران، تحصیل پزشکی بدون آزمون خارج از کشور، واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل، 10 رشته بدون کنکور پیراپزشکی کدامند؟ شرایط و نحوه ثبت نام در این رشته ها، لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون 98، رشته علوم آزمایشگاهی، پذیرش بدون کنکور دامپزشکی، مامایی، هوشبری، رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور، گیاه پزشکی، پذیرش پزشکی بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 98، رشته زیست شناسی بدون کنکور، رشته میکروبیولوژی بدون کنکور، پرستاری بدون کنکور،مهندسی پزشکی بدون کنکور، تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور 2019-2020،ذآخرین رتبه و تراز قبولی رشته پزشکی پردیس خودگردان 98-99، رشته های پزشکی بدون کنکور 1398،واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور !!!، بدون کنکور پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بدون کنکور جامع علمی کاربردی، بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، مشاوره تحصیلی رشته های پزشکی بدون کنکور درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi
  • پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟(مطالعه مقاله)
  • آیا رشته های پزشکی را بدون کنکور داریم؟(در بعضی مقاطع و رشته ها بله)
  • پزشکی بدون کنکور در ایران کدام دانشگاه ها دارند؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور و پیراپزشکی بدون کنکور سراسری و یا با آزمون انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله با ما باشید.

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی چیست؟

واقعیت رشته های مورد پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی این است که : رشته های پزشکی بدون کنکور و رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را تنها در مقطع کاردانی داریم که بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری منتشر خواهند شد و در بعضی از رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داریم و در بعضی با آزمون که در ادامه مطلب لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری را آورده ایم.

رشته های پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و دانشگاه آزاد کدامند؟

سوال بسیاری از داوطلبین از مشاوران ما این است که آیا رشته های دفترچه بدون کنکور سراسری کدامند؟ رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ آیا امسال متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته های کنکور نشده اند نمی توانند رشته های بدون کنکور را انتخاب نمایند؟

امسال 85 % رشته را بدون آزمون در دانشگاه های سراسر و آزاد پذیرش داریم، و نکته مهم در انتخاب رشته های بدون کنکور این است که بر اساس معدل کتبی سوابق تحصیلی داوطلب می باشد و امکان این وجود دارد که داوطلب با معدل پایین نتواند در رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 نیز مورد پذیرش قرار گیرد.

مشاوره و راهنمای ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی 98

توصیه می شود برای اطلاع از لیست کامل رشته های آزمایشگاهی و پیراپزشکی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی این نیمسال مهر 98، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته حضوری و تلفنی، با چه معدلی چه رشته ای، معرفی دانشگاه و ... با مشاوران مجرب ما با شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری رشته های پیراپزشکی 98

زمان ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 می باشد که برای سال گذشته نیمه دوم مرداد ماه ثبت نام شروع شد و داوطلبان می توانستند دفترچه را از سایت سازمان سنجش دانلود نمایند و نسبت به انتخاب رشته بدون کنکور رشته های پیراپزشکی 98 بدون آزمون در مقطع کاردانی مانند دامپزشکی بدون کنکور و ... ثبت نام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی رایگان خارج از کشور، پزشکی بدون کنکور در ایران و شرایط پذیرش، بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

هزینه ثبت نام رشته های پیراپزشکی کنکور سراسری 98

برای خرید کارت پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی بر روی لینک خرید کارت اعتباری بدون آزمون سراسری 98 کلیک بفرمایید. مبلغ خرید کارت اعتباری 200000 هزار ریال می باشد.

توجه: به محض منتشر شدن دفترچه لینک خرید کارت و دفترچه رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سراسری قرار داده خواهد شد.

رشته های پیراپزشکی با توجه به اعلام ظرفیت دانشگاه ها به صورت بومی و سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند.

لیست رشته های بدون کنکور سراسری پیراپزشکی 98

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی

همان طور که در عکس مشاهده میکنید لیست رشته های پیراپزشکی علوم پزشکی بدون کنکور سراسری شامل:

رشته علوم آزمایشگاهی رشته تکنسین سلامت دهان و دندان
 پذیرش بدون کنکور دامپزشکی مامایی
هوشبری اتاق عمل
رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته آزمایشگاه تشخیص پزشکی
رشته تجهیزات فنی اتاق عمل  گیاه پزشکی

با توجه به دفترجه بدون کنکور سراسری 98 رشته های بدون کنکور علاوه بر رشته پیراپزشکی، رشته های علوم ورزشی، مربیگیری و .... دانشجو به حالت نیمه متمرکز و مصاحبه پذیرش می کنند. دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون سراسری 98 علاوه بر رشته های معرفی شده در گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی، زیرگروه هنر، زیر گروه زبان های خارجه دانشجو پذیرش می کنند برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین درخت دانش با شماره 9099072943 در ارتباط باشد، یا بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور پیراپزشکی 98

متقاضیان بدون کنکور پیراپزشکی اطلاع داشته باشند لیست رشته ها، بومی سازی، شرایط نظام وظیفه و شرایط تحصیل در اولویت قرار دارد. افراد می توانند با خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی را انجام داده و ثبت نام نهایی را بعد از مراحل اولیه مصاحبه انجام دهند.

انتخاب رشته بدون کنکور خود را به ما بسپارید.

نکته مهم در پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی:

قبل از انتخاب رشته متقاضیان حتما باید شرایط و ضوابط انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 98 را مطالعه بفرمایند.

توجه: به محض منتشر شدن دفترچه بدون کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش لینک غترچه قرار داده خواهد شد.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری رشته های پیراپزشکی 98، دامپزشکی بدون کنکور، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران، هزینه ثبت نام رشته های پیراپزشکی کنکور سراسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

کارشناسی ارشد بدون کنکور 

شرایط ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان 98-99

  1. حداقل معدل بالای 16 برای رشته های غیر از علوم انسانی

  2. پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان در سال تنها یک بار در رشته متجانس با رشته کارشناسی می باشد.

  3. دوره تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته 8 نیمسال و کاردانی نیز 4 نیمسال بیشتر نباشد.
  4. تغییر رشته در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 امکان پذیر نیست.
  5. دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند نمی توانند در این دوره انتخاب رشته نمایند.
  6. داوطلبان می توانند 20 کد رشته از میان یک مجموعه انتخاب نمایند.
  7. داوطلبان نظام وظیفه بایید تاییده ادامه تحصیل طبق جدول شماره 3 مندرج در دفترچه را داشته باشند.
  8. متقاظیان باید رشته ای متجانس و هم نام با رشته کارشناسی خود را انتخاب نمایند و حتما فارغ التحصیل شده باشند.
  9. و ...

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 چگونه است؟

ما معمولا به سه روش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در سال 1398 داریم:

  1. انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98
  2. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 98
  3. ثبت نام به صورت فراخان دانشگاه ها و رتبه های ممتاز هر دانشگاه

توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، نحوه ورود به رشته ها، زمان و شرایط لازم، معدل لازم برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان ارشد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فارغ التحصیل ممتاز کیست؟

  • فارغ التحصیل رتبه اول هر سال تحصیلی محل دانشگاهی، فردی است که در رشته تحصیلی مربوطه دارای بالاترین معدل کل در بین فارغ التحصیلان آن سال تحصیلی باشد.

2- دانشجویان رشته یا گرایش را که حداکثر تا پایان تیر هر سال فارغ التحصیل شده و مشمول شرایط باشد، با هم مقایسه و فردی که بالاترین میانگین کل را کسب کرده باشد به عنوان رتبه اول آن رشته شناسایی می کنند.

*-این فارغ التحصیلان باید از طریق آزمون سراسری وارد شده باشند و حداکثر مدت تحصیل آنها 4 سال در کارشناسی پیوسته و 2 سال در کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل شده باشند.

*- ضمنا این دانشجویان نباید مشروطی داشته و یا دروس معادلسازی داشته باشند.

*- در شرایط مساوی بین چند نفر، فردی که مدت تحصیل او حداقل یک نیمسال کوتاه تر باشد، به عنوان رتبه اول رشته معرفی می شود.

*- واجدین شرایط از امتیاز ممتازین بر اساس %10ظرفیت هر رشته و و حد نصاب قبولی %90 نمره آخرین فرد قبولی عادی آن شهر/رشته بررسی و نتایج آنها اعلام می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی باید تا 15/11/98 فرمهای متقاضیان واجد شرایط را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ارسال نماید.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

25  درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فزندان آنها و جانبازان 25%  و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد.

5 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان رزمندگام با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص می یابد.

در صورتی که سهمیه 25% ایثارگران تکمیل نشود، جای خالی آن ابتدا به مشمولین 5% و سپس به سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

بر این اساس 70% نمره آخرین نفر پذیرفته شده در گزینش آزاد هر کد رشته محل و حد نصاب نمره رزمندگان 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده و گزینش آزاد در هر کد رشته محل می باشد.

طبق مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ 1811/95 آن دسته از داوطلبان که با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران یک بار در دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرفته شده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در آزمونهای سالهای بعد در همان مقطع را نخواهند داشت.

وضعیت نظام وظیفه

داوطلبان مرد لازم است در صورت قبولی در بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

1-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ

2-داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ (ﮐﻔﺎﻟﺖ ـ ﭘﺰﺷﮑﯽ ـ ﻣﻮارد ﺧﺎص و اﯾﺜﺎرﮔﺮان)

3- ﻣﺸﻤﻮﻻن دارای ﺑﺮگ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺪون ﻏﯿﺒﺖ( ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﮐﻔﺎﻟﺖ و  ..) در ﻣﺪت اﻋﺘﺒﺎر آن ﻣﺸﺮوط ﺑﺮ آن ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﺳﺎل از اﺗﻤﺎم ﺗﺤﺼﯿﻞ آﻧﺎن در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺳﭙﺮی ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

4-    متولدین نیمه اول 1347 و قبل از آن، به شرط این که تغییر سن نداده باشند همچنین فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته متولد سال 1354، مشروط بر این که در زمان قبولی در دانشگاه کارت معافیت دائم خود را ارائه نمایند.

5-- ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﺎﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻗـﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺑﻮﻃـﻪ و اراﺋـﻪ ﮔـﻮاهی اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻣﻘﺎم اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ. (کارشناسی ارشد بدون کنکور)

6- ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﺎﻏﻞ رﺳﻤﯽ ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻧﻈﺎﻣﯽ و اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺑﺎ اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ و ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ (ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ وﻇﯿﻔﻪ و از ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻌﻠﻤﺎن ﻻزم اﺳﺖ از ﺧﺪﻣﺖ ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮔﺮدﻧﺪ).



:: برچسب‌ها: دریافت کارنامه نهایی کنکور 98، دریافت کارنامه سبز کنکور ، علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟، منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور چیست؟، عدد 2 در کارنامه سبز کنکور به چه معناست؟، عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟، درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور ؟، عدد 8 در کارنامه سبز به چه معناست؟، نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟ ، کارنامه سبز کنکور، زمان انتشار و کاربرد کارنامه سبز کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

 

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

دریافت کارنامه نهایی کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98 و تفاوت آن با کنکور امسال 98 داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که طی چند روز آینده انتشار می یابد اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور  نمایند.

توصیه میشود: برای دریافت کارنامه سبز، ارسال درخواست لغو محرومیت از کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه نهایی (سبز) و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از رطیق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟

با دریافت کارنامه سبز کنکور 98-99 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور چیست؟

همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در کارنامه سبز کنکور  به چه معناست؟

و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است.

عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است. اطلاعات مربوط به کاربرد کارنامه سبز کنکور 98 را می توانید از مشاورین درخت دانش دریافت نمایید.

عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد.

عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید.

درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور  ؟

با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است.

عدد 8 در کارنامه سبز  به چه معناست؟

عدد 8 در کارنامه سبز و کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 و مقایسه با کنکور امسال 98 شامل:

با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است. فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست ندارید یا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز کنکور 98 درخت دانش می توانید اقدام نمائید .

نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان اطلاعات کاملی از کاربرد کارنامه سبز کنکور98 و کارنامه محرمانه کنکور 98 ندارند و برای درافت برای اطلاع از چگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 98 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه انتقالی با کارنامه سبز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کارنامه سبز کنکور

زمان انتشار و کاربرد کارنامه سبز کنکور 98

اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد.

کارنامه سبز کنکور 97 به زودی منتشر خواهد شد و مهلت استفاده از کارنامه سبز را در لینک بالا می توانید مشاهده نمایید. به محض منتشر شدن کارنامه سبز کنکور 97 در کانال تلگرام و سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.کاربرد کارنامه سبز 97 را می توانید از مشاوران تحصیلی درخت دانش جویا باشید.

پانسیون مطالعاتی درخت دانش برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در رشته های پزشکی کنکور 98، قبولی در رشته های فنی مهندسی دانشگاه های برتر کشور، مشاوره تحصیلی رایگان همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای ثبت نام می توانید در اسرع وقت با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید. شما می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت اقدام نمایید.

با مشاوره تحصیلی درخت دانش آینده موفق تحصیلی خود را رقم بزنید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 



:: برچسب‌ها: دریافت کارنامه نهایی کنکور 98، دریافت کارنامه سبز کنکور ، علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟، منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور چیست؟، عدد 2 در کارنامه سبز کنکور به چه معناست؟، عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟، عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟، درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور ؟، عدد 8 در کارنامه سبز به چه معناست؟، نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟ ، کارنامه سبز کنکور، زمان انتشار و کاربرد کارنامه سبز کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

  • روش دریافت کارنامه سبز 98 چگونه است؟کارنامه سبز کنکور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟(نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟(در نیمسال تحصیلی با هم تفاوت دارند و مطالعه کامل مقاله)
  • آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟(بله، بر اساس رعایت شرایط تغییر رشته)
  • و ... ؟؟؟

کارنامه سبز چیست ؟ یا کارنامه ی نهایی یا همان کارنامه ی محرمانه، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یک هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 انتخاب رشته نموده اند (هم کسانی که در رشته محلی پذیرفته شده و هم برای کسانی که هیچ رشته محلی پذیرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه در نیمسال دوم تحصیلی 98-99 برای تغییر رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟

در خیلی از موارد اتفاق می افتد که داوطلبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود به دلایلی مانند انتخاب رشته ی نادرست و یا نداشتن آگاهی کامل درباره رشته های انتخابی متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشکل شده و در نتیجه ی نهایی کنکور در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده است، این داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه ی سبز از سازمان سنجش و بررسی اختلاف رتبه خود با آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی(البته این بار در تکمیل ظرفیت با راهنمایی مشاوران متخصص)، در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و شانس قبولی خود را در تکمیل ظرفیت بیازماید.

پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مورد دوم شرایط استفاده از کارنامه ی سبز و انتقالی با کارنامه سبز برای کسانی است که در رشته ای پذیرفته شده اند، اما بیشتر تمایل دارند در رشته های بعدی خود در فرم انتخاب رشته پذیرفته شوند یعنی علاقه زیادی به این رشته ی پذیرفته شده ندارند و اگر در رشته های انتخابی بعدی خود پذیرفته می شدند، بیشتر احساس رضایت داشتند.

  • این افراد با مشاهده و نحوه دریافت کارنامه سبز خود می توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسی انتخاب های پایینی داده و در رشته پذیرفته شده اولویت های بعدی خود ثبت نام نمایند.
  • از آنجایی که اگر داوطلب در دانشگاه روزانه ای پذیرفته شده باشد و تمایلی به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و برای ثبت نام اقدام نکند (انتقالی با کارنامه سبز)، در کنکور سال بعد در پذیرش روزانه حق شرکت ندارد.

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟

مراحل انتقالی با کارنامه سبز را می توانید در زیر مشاهده نمایید

-ابتدا طبق نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانشگاه مبدأ مراجعه کنید و ثبت نام خود را نهایی کنید حال از اوایل ترم اول با در دست داشتن کارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه کنید و درخواست خودرا تقدیم نمایید که این روش معمولا درصد موفقیت بیشتری دارد و در صورت اینکه با درخواست انتقالی شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبیق واحد های مشترک می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و در صورتی که با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصیل در رشته اول را از دست نخواهید داد.

-اگر از رشته ای که مورد پذیرش قرار گرفته اید به هیچ عنوان راضی نیستید و علاقه ای به حضور سر کلاس های آن حتی ازترم اول ندارید و از طرفی نیز خیالتون راحت هست که رشته قبولیتون دانشگاه روزانه نیست ومی توانید سال بعد بدون محرومیت وبدون نیاز به اقدامی برای رفع محرومیت کنکور سراسری 98 را شرکت کنید و بدتان هم نمی آید که شانستون رو  برای اولویت های پایین تر امتحان کنید که طبق کارنامه سبز(کارنامه نهایی)شانس قبولی داشتید امتحان کنید. پس با اینکه با خیال راحت برای کنکور سراسری 98 خودتان را آماده می کنید بروید سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقدیم دانشگاه مقصد کنید با این امید مورد پذیرش قرار بگیرید.

"انتقالی و تغییر رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان استفاده از کارنامه سبز

متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند بعد از دو هفته از اعلام نتایج نهایی کنکور 98خود از طریق سایت سازمان سنجش کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور 98 و اعلام پذیرفته شدگان نهایی کنکور 98 ازنیمه دوم مهرماه 98 این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

مژده برای این دسته از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه که تمایل به ثبت نام ندارند و از طرفی نمی خواهند از شرکت در کنکور سال بعد حذف شوند، این افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از طریق مشاوران درخت دانش کارنامه سبز خود را تبیین و تحلیل نمایند.

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 در لینک زیر می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده کارنامه سبز

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان گرامی در صورت نیاز به استفاده از کارنامه سبز کنکور و نحوه دریافت کارنامه سبز، نحوه درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و انتخابی مطمئن و درست در تکمیل ظرفیت و راهنمایی و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، می توانید با شماره تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟، دریافت کارنامه سبز 98، زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟، تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟، آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟، کارنامه سبز چیست ؟، استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟، پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98، شرایط استفاده از کارنامه ی سبز، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، کارنامه محرمانه کنکور، استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟، رفع محرومیت کنکور سراسری 98، زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98، نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری، مشاهده کارنامه سبز، ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 98

نحوه گرفتن کارنامه سبز کنکور و مشاهده قبولی در انتخاب رشته های اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته کنکور می توانید با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور و قسمت سراسری کارنامه سبز خود را دریافت نمایید توصیه می شود:

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98، ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه سبز و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید یا برای ورود به لینک مستقیم دریافت کارنامه نهایی بدر انتهای مقاله بر روی لینک مشاهده کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارنامه سبز از طریق سایت سازمان سنجش می باشد، کارنامه محرمانه کنکور که به کارنامه سبز کنکور 98 معروف می باشد برای همه داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت نموده اند صادر می گردد ( چه داوطلبانی که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و آن دسته داوطلبانی که در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده اند ) و داوطلبان بر اساس آن می توانند شانس قبولی خود در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز

کاربرد کارنامه سبز

شاید بسیاری از داوطلبان در مورد کاربرد کارنامه سبز هیچ اطلاعاتی نداشته باشند و یا این سوال در ذهنشون باشه که کارنامه سبز چیست؟، تفاوت کارنامه سبز با کارنامه محرمانه کنکور برای داوطلبانی که در کنکور سراسری انتخاب رشته کرده اند بسیار می تواند دارای اهمیت باشد. آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور پذیرفته نشده اند میتوانند اختلاف رتبه خود با رتبه آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی خود را مشاهده نمایند و این داوطلبان تنها میتوانند در مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شانس قبولی خود را امتحان کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

انتقالی با کارنامه سبز

برای مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور ترم بهمن 99-98 و شرایط جدید تغییر رشته و انتقالی از همه دانشگاه ها با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید.

9099072943(بدون کد و با تلفن منزل)

بسیار اتفاق می افتد که رشته ای را انتخاب کرده اید ولی بنا به دلایلی این رشته در اولویت پایین تری نسبت به رشته پذیرفته شده قرار گرفته است ، کاربرد اصلی کارنامه سبز در این زمان است و در واقع کاربرد اصلی کارنامه سبز زمانی است که داوطلب که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند و میتوانند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ، شانس قبولی خود در اولویت های پایین تر را هم مشاهده نمایند و در صورت تمایل و داشتن شرایط به رشته ای دیگر تغییر رشته دهند و یا به دانشگاهی دیگر انتقالی بگیرند.

شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز

داوطلبان باید توجه نمایند که در صورت قبولی در رشته ای دیگر در کارنامه سبز ، شما باید شرایط انتقالی یا تغییر رشته را داشته باشید و این امر به توافق دانشگاه مبدا و مقصد بستگی دارد. یعنی داوطلبی که تمایل به ثبت نام در اولویت پایین تر خود را دارد باید توافق دانشگاه مقصد و مبدا را جلب نماید.

زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و پس از ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. کارنامه سبز کنکور در  تاریخ 28 مهر 97 برای داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 97 منتشر شد.

کارنامه سبز برای کنکور سراسری 98 در تاریخ 29 مهر 89 منتشر خواهد شد اما برای اطلاعات به روز تر می توانید در کانال تلگرام و اینستاگرام درخت دانش عضو شوید.

برای دریافت کارنامه خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: 09332366301
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

،



:: برچسب‌ها: نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور 98، رفع محرومیت کنکور 98، انتقالی با کارنامه سبز، کاربرد کارنامه سبز، کارنامه محرمانه کنکور، انتقالی با کارنامه سبز، شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز، زمان و نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور، مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟

  • روش دریافت کارنامه سبز 98 چگونه است؟کارنامه سبز کنکور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟(نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟(در نیمسال تحصیلی با هم تفاوت دارند و مطالعه کامل مقاله)
  • آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟(بله، بر اساس رعایت شرایط تغییر رشته)
  • و ... ؟؟؟

کارنامه سبز چیست ؟ یا کارنامه ی نهایی یا همان کارنامه ی محرمانه، کارنامه ای است که توسط سازمان سنجش آموزش کشور یک هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 انتخاب رشته نموده اند (هم کسانی که در رشته محلی پذیرفته شده و هم برای کسانی که هیچ رشته محلی پذیرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه در نیمسال دوم تحصیلی 98-99 برای تغییر رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟

در خیلی از موارد اتفاق می افتد که داوطلبی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود به دلایلی مانند انتخاب رشته ی نادرست و یا نداشتن آگاهی کامل درباره رشته های انتخابی متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشکل شده و در نتیجه ی نهایی کنکور در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده است، این داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه ی سبز از سازمان سنجش و بررسی اختلاف رتبه خود با آخرین نفر قبولی در اولویت های انتخابی(البته این بار در تکمیل ظرفیت با راهنمایی مشاوران متخصص)، در تکمیل ظرفیت شرکت نموده و شانس قبولی خود را در تکمیل ظرفیت بیازماید.

پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مورد دوم شرایط استفاده از کارنامه ی سبز و انتقالی با کارنامه سبز برای کسانی است که در رشته ای پذیرفته شده اند، اما بیشتر تمایل دارند در رشته های بعدی خود در فرم انتخاب رشته پذیرفته شوند یعنی علاقه زیادی به این رشته ی پذیرفته شده ندارند و اگر در رشته های انتخابی بعدی خود پذیرفته می شدند، بیشتر احساس رضایت داشتند.

  • این افراد با مشاهده و نحوه دریافت کارنامه سبز خود می توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسی انتخاب های پایینی داده و در رشته پذیرفته شده اولویت های بعدی خود ثبت نام نمایند.
  • از آنجایی که اگر داوطلب در دانشگاه روزانه ای پذیرفته شده باشد و تمایلی به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و برای ثبت نام اقدام نکند (انتقالی با کارنامه سبز)، در کنکور سال بعد در پذیرش روزانه حق شرکت ندارد.

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟

مراحل انتقالی با کارنامه سبز را می توانید در زیر مشاهده نمایید

-ابتدا طبق نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به دانشگاه مبدأ مراجعه کنید و ثبت نام خود را نهایی کنید حال از اوایل ترم اول با در دست داشتن کارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه کنید و درخواست خودرا تقدیم نمایید که این روش معمولا درصد موفقیت بیشتری دارد و در صورت اینکه با درخواست انتقالی شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبیق واحد های مشترک می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و در صورتی که با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصیل در رشته اول را از دست نخواهید داد.

-اگر از رشته ای که مورد پذیرش قرار گرفته اید به هیچ عنوان راضی نیستید و علاقه ای به حضور سر کلاس های آن حتی ازترم اول ندارید و از طرفی نیز خیالتون راحت هست که رشته قبولیتون دانشگاه روزانه نیست ومی توانید سال بعد بدون محرومیت وبدون نیاز به اقدامی برای رفع محرومیت کنکور سراسری 98 را شرکت کنید و بدتان هم نمی آید که شانستون رو  برای اولویت های پایین تر امتحان کنید که طبق کارنامه سبز(کارنامه نهایی)شانس قبولی داشتید امتحان کنید. پس با اینکه با خیال راحت برای کنکور سراسری 98 خودتان را آماده می کنید بروید سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقدیم دانشگاه مقصد کنید با این امید مورد پذیرش قرار بگیرید.

"انتقالی و تغییر رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

زمان استفاده از کارنامه سبز

متقاضیان و داوطلبان کنکور سراسری می توانند بعد از دو هفته از اعلام نتایج نهایی کنکور 98خود از طریق سایت سازمان سنجش کارنامه نهایی و یا کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98

بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور 98 و اعلام پذیرفته شدگان نهایی کنکور 98 ازنیمه دوم مهرماه 98 این کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت

مژده برای این دسته از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه روزانه که تمایل به ثبت نام ندارند و از طرفی نمی خواهند از شرکت در کنکور سال بعد حذف شوند، این افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از طریق مشاوران درخت دانش کارنامه سبز خود را تبیین و تحلیل نمایند.

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 در لینک زیر می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

مشاهده کارنامه سبز

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان گرامی در صورت نیاز به استفاده از کارنامه سبز کنکور و نحوه دریافت کارنامه سبز، نحوه درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته و انتخابی مطمئن و درست در تکمیل ظرفیت و راهنمایی و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، می توانید با شماره تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: انتقالی با کارنامه سبز کنکور سراسری چگونه است؟، دریافت کارنامه سبز 98، زمان و مهلت استفاده از کارنامه سبز کنکور سراسری 98؟، تفاوت کارنامه محرمانه با کارنامه سبز؟، آیا تغییر رشته با کارنامه سبز امکان پذیر می باشد؟، کارنامه سبز چیست ؟، استفاده از کارنامه سبز برای چه کسانی مفید می باشد؟، پذیرش در انتخاب های بعدی انتخاب رشته کنکور سراسری 98، شرایط استفاده از کارنامه ی سبز، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، کارنامه محرمانه کنکور، استفاده از کارنامه سبز/کارنامه نهایی/کارنامه محرمانه کنکور سراسری چگونه است؟، رفع محرومیت کنکور سراسری 98، زمان استفاده از کارنامه سبز، زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98، نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری، مشاهده کارنامه سبز، ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه علمی کاربردی 98-99 در تاریخ 13/11/98 آغاز و تا تاریخ 23/11/98 ادامه خواهد داشت. در مقاله زیر نسبت به شرایط پذیرش و نکاتی مهم درباره ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 98-99  خدمت دوستان عرض کرده و در پایان هم لینک ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول علمی کاربردی 98 و دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی ترم بهمن 98 را می توانید مشاهده نمایید.

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 97

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیمسال دوم 98-99

مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته

زمان شروع ثبت نام از تاریخ 13/11/98 لغایت روز 23/11/98 می باشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره 9099072943 تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی شبانه روز می باشد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود با شماره مذکور تماس حاصل بفرمایند.

توصیه های مهم به داوطلبان گرامی برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 97-98

داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند

داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی:

1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید (برای برادران).

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

خرید کارت اعتباری دانشگاه علمی کاربردی

داوظلبان بایستی سریال 12 رقمی ثبت نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 98 به مبلغ 340000 ریال (بیست و هفت هزار تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه ای، تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

در پایان ثبت نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی را به دقت بررسی نمایند.

داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.

توصیه می شود داوطلب فرایند ثبت نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

در زیر می توانید برای دریافت دفترچه و ثبت نام کلیک نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته علمی کابردی 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش آماده پاسخگویی و مشاوره  به داوطلبان گرامی در زمینه اطلاعات لازم درباره هر کد رشته محل انتخابی و باززار کار هر رشته، تناسب رشته انتخابی با معدل داوطلب، نحوه ثبت نام بدون ککور دانشگاه آزاد، ثبت نام داوطلبان متقاضی و انتخاب بهترین رشته های متناسب با شرایط فردی می باشد.

می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین نمایید. در صورت لزوم می توانید از طریق پیام به شماره 09332366301 برای مشاوره حضوری نیز تایم رزرو کنید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته، توصیه های مهم به داوطلبان گرامی برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 97-98، مدارک لازم برای ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی:، خرید کارت اعتباری دانشگاه علمی کاربردی، دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته علمی کابردی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

 

در زیر برای هر استان جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( (رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گلستان) ) در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و نحوه ثبت نام و معدل لازم برای قبولی و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید

رشته های بدون کنکور آزاد گلستان واحد آزاد شهر با کد 186

  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی (پاره وقت)
  • علوم و مهندسی شیلات(پاره وقت)
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی(پاره وقت)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز کلاله با کد 493 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشینهای کشاورزی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بندر گز با کد 393 0 رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40462 تربیت دبیر فنی ساختمان
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد علی آباد کتول با کد 184 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 40148 مهندسی تکنولوژی فنی رسانه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات برودتی و حرارتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری

واحد مینودشت با کد 333 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حررارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد گرگان با کد 173 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • حقوق
  • میکروبیولوژی بدون کنکور (تمام وقت)
  • زیست شناسی سلول و مولکولی (کارشناسی پیوسته)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50562 مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

مرکز آق قلا با کد 635 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز بندر ترکمن با کد 653

  • 21301 حسابداری

مرکز کرد کوی با کد 598

  1. 21301 حسابداری
  2. 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  3. 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  4. 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  5. 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  6. 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  7. 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  8. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  9. 60206 معماری
  10. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گالیکش با کد 599

  1. 21207 مدیریت بازرگانی
  2. 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  3. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  4. 60206 معماری
  5. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گمیشان با کد 574

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • برای ورود به سایت دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های گلستان می توانید بر روی لینک سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور درخت دانش کلیک نمایید.

واحد گنبد کاووس با کد 274

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

 

در زیر برای هر استان جداگانه نام هر رشته و کد هر رشته آورده شده است تا شما داوطلبان گرامی به راحتی بتوانید رشته و شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( (رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد گلستان) ) در مقطع لیسانس و کاردانی امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و نحوه ثبت نام و معدل لازم برای قبولی و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید

رشته های بدون کنکور آزاد گلستان واحد آزاد شهر با کد 186

  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی (پاره وقت)
  • علوم و مهندسی شیلات(پاره وقت)
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی(پاره وقت)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20422 آموزش دینی و عربی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشین های کشاورزی
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50307 مهندسی تولیدات دامی
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 50494 پرورش زنبور عسل
  • 50665 تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ..

مرکز کلاله با کد 493 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50303 مهندسی ماشینهای کشاورزی
  • 50338 مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد بندر گز با کد 393 0 رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40462 تربیت دبیر فنی ساختمان
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40780 مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات(آی سی تی)- داده
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50330 تکثیر و پرورش آبزیان
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد علی آباد کتول با کد 184 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40137 مهندسی تکنولوژی کنترل- ابزار دقیق
  • 40141 مهندسی تکنولوژی مخابرات- سوییچ
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40147 مهندسی تکنولوژی کنترل- ساخت و تولید
  • 40148 مهندسی تکنولوژی فنی رسانه
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات برودتی و حرارتی
  • 40659 مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین ابزار
  • 40662 مهندسی تکنولوژی جوشکاری
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60118 مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • 60140 ارتباط تصویری
  • 60206 معماری

واحد مینودشت با کد 333 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40135 مهندسی تکنولوژی برق- شبکه های انتقال و توزیع
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  • 40476 مهندسی تکنولوژی عمران- نگهداری و بهره برداری سد و شبکه
  • 40657 مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حررارتی و برودتی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 60143 گرافیک
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران

واحد گرگان با کد 173 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • حقوق
  • میکروبیولوژی بدون کنکور (تمام وقت)
  • زیست شناسی سلول و مولکولی (کارشناسی پیوسته)
  • 10543 بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
  • 20312 آموزش زبان انگلیسی
  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21210 مدیریت دولتی
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 30111 آموزش ریاضی
  • 30537 آموزش علوم تجربی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 41026 مهندسی تکنولوژی سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • 50305 مهندسی تولیدات گیاهی
  • 50562 مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران
  • و ...

مرکز آق قلا با کد 635 ( رشته های بدون کنکور آزاد گلستان )

  • 21301 حسابداری
  • 21413 تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

مرکز بندر ترکمن با کد 653

  • 21301 حسابداری

مرکز کرد کوی با کد 598

  1. 21301 حسابداری
  2. 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  3. 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  4. 40251 مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
  5. 40469 مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
  6. 40657 مهندسی تکنولوزی مکانیک خودرو
  7. 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  8. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  9. 60206 معماری
  10. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گالیکش با کد 599

  1. 21207 مدیریت بازرگانی
  2. 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  3. 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  4. 60206 معماری
  5. 70402 مهندسی اجرایی عمران

مرکز گمیشان با کد 574

  • 21301 حسابداری
  • 21403 تربیت بدنی و علوم ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50559 مهندسی منابع طبیعی- شیلات
  • 60206 معماری
  • برای ورود به سایت دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های گلستان می توانید بر روی لینک سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور درخت دانش کلیک نمایید.

واحد گنبد کاووس با شکد 274

  • 20627 آموزش و پرورش ابتدایی
  • 21207 مدیریت بازرگانی
  • 21301 حسابداری
  • 40134 مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • 40143 مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
  • 40658 مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی
  • 40783 مهندسی فناوری متالوژی- ذوب فلزات
  • 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
  • 50401 مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی
  • 60206 معماری
  • 70402 مهندسی اجرایی عمران


:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد گلستان مهر و بهمن 98، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، میکروبیولوژی بدون کنکور، مهندسی تکنولوژی الکترونیک بدون کنکور، سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور، حسابداری، 41013 مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر دون کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

 

[caption id="attachment_18439" align="aligncenter" width="300"]انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98[/caption]

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد

امروز دوشنبه 21 مرداد ماه 98 سامانه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 با آزمون فعال و داوطلبین می توانند بر اساس دفترچه انتخاب رشته موجود در سایت انتخاب رشته خود را انجام دهند.

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد بر اساس رتبه و تراز آخرین نفر قبولی و همچنین بر اساس افزایش ظرفیت یک درصدی رشته های پزشکی توصیه می وشد ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد 98 و بدون آزمون در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پرطرفدار را به مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت بسپارید و برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد 98 در ادامه مقاله بر روی لینک سبز رنگ کلیک نمایید.

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

  1. کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند
  2. داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند
  3. داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و یا زبانهای خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل رشته و محل های این دو گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.
  4. ویرایش رشته و محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.
  5. پذیرش رشته پزشکی دانشگاه آزاد واحد زاهدان تنها از میان داوطلبان بومی استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و هرمزگان می باشد.
  6. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب رشته دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 مربوطه را از سامانه دریافت و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

مهلت انتخاب رشته کنور سراسری آزاد 98 به مدت یک هفته می باشد که معمولا دو روز تمدید خواهد شد و تا 27 مرداد ماه 98 داوطلبان می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را انجام دهند.

توصیه می شود: برای اطلاع از با چه رتبه ای چه رشته ای، اخرین رتبه قبولی رشته های پیراپزشکی و پزشکی در دانشگاه آزاد و .. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 مهر ماه نیمسال اول می توانید با شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 آغاز شد، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، نکات مهم در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

انتخاب رشته کنکور سراسری 98  آغاز شد

امروز یکشنبه 20 مرداد ماه 98 سامانه انتخاب رشته کنکور 98 فعال شد و داوطلبان می توانند انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه در منطقه انجام دهند توصیه می شود که انتخاب رشته امسال را که دارای رتبه های حبابی می باشد از طریق مشاور انجام بدبد.

برای انتخاب رشته تخصصی تمامی رشته ها بر اساس رتبه، معرفی رشته های بدون کنکور و همچنین بدون آزمون دانشگاه آزاد، انتخاب رشته رایگان کنکور می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تمامی رشته ها منتشر شد

گام اول بعد از مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که زمان انتشار هم اکنون بر روی سایت سنجش قرار گرفته است و شما می توانید برای دریافت مقاله دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایید و سپس این مقاله را که راهنمای ویژه انتخاب رشته و دانشگاه بر اساس رتبه منطقه و سهمیه می باشد را کامل مطالعه نمایید.

[caption id="attachment_9137" align="aligncenter" width="300"]انتخاب رشته کنکور سراسری 98 انتخاب رشته کنکور سراسری 98[/caption]



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98 آغاز شد، سامانه انتخاب رشته کنکور 98، دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تمامی رشته ها منتشر شد، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته ، دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 ، ، انتخاب رشته رایگان کنکور ، ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

تراز نمره قبولی رشته پرستاری و پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه 98

یکی از مهمترین فاکتورها و ملاک های انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و پذیرش ظرفیت مازاد دانشگاهها رتبه آخرین نفر قبولی سالهای گذشته در رشته و ظرفیت مازاد دانشگاه مورد نظر است، در زیر برای شما رتبه و تراز نمره آخرین نفر قبولی پزشکی و پرستاری را قرار داده ایم بر روی آنها کلیک نمایید:

در پایین لیست رشته های دانشگاهی که پذیرش برای تکمیل ظرفیت سراسری 97 اعلام شده است.

به زودی لیست دانشگاههای پردیس و مازاد ظرفیت نیز برای کنکور سراسری 98 اعلام خواهد شد شما داوطلبان عزیز میاوانید برای مشاهده و انتخاب رشته بر اساسا ظرفیت هر کدام از دانشگاهها و رتبه آخرین نفر قبولی مازاد ظرفیت و ... می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

  • کاردانی دامپزشکی

اردکان – اهواز – مشهد

  • دانشگاه های پردیس

اردبیل : پزشکی – دندان پزشکی

اصفهان : پرستاری

بندرعباس: پزشکی – دندان پزشکی

کرمان : پزشکی

یزد ( بین الملل واقع در احمداباد مشیر) : پزشکی- داروسازی – دندان پزشکی – پرستاری

دانشگاه های سراسری

  • کرج: داروسازی (ظرفیت مازاد)

دانشگاه ایران : پزشکی

بندرعباس: داروسازی

  • زابل: پزشکی – داروسازی(ظرفیت مازاد)

زاهدان : شنوایی سنجی

گرگان : بهداشت عمومی – پرستاری – علوم ازمایشگاهی – تغذیه – مامایی – مهندسی بهداشت محیط

اسفراین: بهداشت حرفه ای

  • مراغه : پرستاری(ظرفیت مازاد)

وارستگان مشهد(غیرانتفاعی): علوم ازمایشگاهی – تغذیه -

مراغه پرستاری

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

تکمیل ظرفیت برای داوطلبانی است که در کنکور سراسری سال 98 شرکت کرده اند و برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شده است. تکمیل ظرفیت برای تمامی داوطلبانی که در کنکور قبول شده اند امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت را فراهم کرده و داوطلبانی که چه در رشته ای قبول شده اند و چه نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری 98 درخت دانش

داوطلبان گرامی جهت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت مازاد دانشگاه کشور می توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس برقرار کرده و از راهنمای های  مشاوران متخصص درخت دانش استفاده نمایید.

دوستان عزیزی که ظرفیت مازاد را در مشاوره انتخاب رشته مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش خود اولویت قرار می دهند باید متوجه این موضوع باشند که هزینه های و شهریه های ظرفیت مازاد علوم پزشکی ها تقریبا همانند پردیس های خودگردان می باشند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 



:: برچسب‌ها: تراز نمره قبولی رشته پرستاری و پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه 98، تراز نمره قبولی رشته پرستاری و پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه 98، تراز نمره آخرین نفر قبولی پزشکی، ظرفیت مازاد دانشگاه، شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری، ظرفیت مازاد علوم پزشکی، شهریه های ظرفیت مازاد علوم پزشکی، – داروسازی(ظرفیت مازاد)، پرستاری(ظرفیت مازاد)، دانشگاه های پردیس، ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

انتخاب رشته ارزان کنکور 98

چهارشنبه 98/5/16، تهران انتخاب رشته کنکور سراسری 98 یکی از مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیل می باشد که توصیه می شود این مقاله را مطالعه نمایید.

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

 با توجه به اینکه در هر انتخاب رشته باید به فاکتورهای: علاقه توانایی بازارکار(براساس شغل های زود بازده، شغل های دیربازده ) دانشگاه 

مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با سالهای گذشته متفاوت و تراز نمره های نظام قدیم با نظام جدید بدلیل دشوار بودن آزمون نظام قدیم متفاوت خواهد بود. با توجه به درج کردن سهمیه ها که شامل سهمیه ایثارگران، سهمیه جانبازی، سهمیه مناطق، سهمیه مناطق سیل زده، سهمیه خانواده هیئت علمی و .... انتخاب رشته دشوار تر از سالهای گذشته خواهد بود.

مشاورین درخت دانش با کمترین هزینه و با توجه به توانایی های مالی خود شما انتخاب رشته را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام خواهند داد. هزینه های غیرحضوری از مطالعه مقاله انتخاب رشته رایگان کنکور می توانید هزینه و راههای ارتباط را کسب نمایید. 

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

انتخاب رشته رایگان کنکور 98 یکی از اولویت های مشاورین درخت دانش برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته می باشد. انتخاب رشته در این روزها بازار داغ و گرمی را برای مشاورین به وجود آورده و تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان متاسفانه فریب کلاهبرداران انتخاب رشته و مشاوران را خورده و هزینه های زیادی را بابت مشاوره و انتخاب رشته خود پرداخت می نمایند.

انتخاب رشته همانند یکی از قطعات معما و پازل مهم کنکور سراسری می باشد اما این انتخاب رشته در زیر نظر کدام مشاوران باید انجام شود یکی از اولویت های انتخاب رشته می باشد.

فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 1398

با توجه به اینکه در هر انتخاب رشته باید به فاکتورهای:

  1. علاقه
  2. توانایی
  3. بازارکار(براساس شغل های زود بازده، شغل های دیربازده )
  4. دانشگاه

فاکتورهای انتخاب رشته به صورت کلی شمال موارد ذکر شده می باشند که در انتخاب رشته معمولا براساس تراز نمره و میانگین نمرات کسب شده در هر زیرگروه مشاورین درخت دانش برای شما داوطلبان و متقاضیان عزیز انتخاب رشته ای ارزان و می توان ذکر کرد انتخاب رشته رایگان را برای شما به انجام برسانند.

داوطلبان عزیز توجه داشت باشید یکی از مهمترین قطعات پازل و معنای کنکور 98 همان انتخاب رشته کنکور می باشد که پیشنهاد ما به شما دوستان این می باشد که از مشاوره و راهنمایی های مشاورین درخت دانش به صورت تایم 24 ساعته می توانید نهایت استفاده را ببرید.

مشاوره اتخاب رشته درخت دانش

درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، اعلام نتایج کنکور، مصاحبه رشته های خاص و آزمون عملی کنکور سراسری 98، برنامه ریزی درسی کنکور، معرفی منابع کنکور سراسری همراه شما دوستان عزیز بوده و در این مرحله پایانی کنکور سراسری 98 برای انتخاب رشته هم با شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر  با مشاورین درخت داتش در ارتباط باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته ارزان کنکور 98، مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته رایگان کنکور، انتخاب رشته رایگان کنکور 98، درخت دانش، فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 1398، مشاوره اتخاب رشته درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند

نام نام خانوادگی رتبه شهر
ازدمهر احمدی نژآد 1 تهران
محسن رستکار 2 تبریز
فرهنگ امیری 3 شیراز
رسا ظفری 4 تبریز
محمدرضا ارشدی صوفیانی 5 تبریز
امیررضا بسکابادی 6 مشهد
گلسا مصباحی 7 شیراز
ریحانه فرخی ملکی 8 رشت
سیاوش کیانپور 9 اهواز
سید مهدی زارع زاده ابرکوقویی 10 بیرجند
امیرحسام زارع 10

ابرکوه

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور که فردا چهارشنبه در سایت درخت دانش اعلام خواهد شد می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی 98

[caption id="attachment_18390" align="aligncenter" width="182"]نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 نفرات برتر کنکور تجربی 98[/caption



:: برچسب‌ها: نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند، انتخاب رشته کنکور تجربی 98، نتایج اولیه کنکور سراسری تجربی 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور ، ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

خبر فوری:(15 مرداد ماه 98)

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 منتشر شد

نتایج کنکور سراسری 98 امروز سه شنبه 15 مرداد ماه 98 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج خود را از طریق لینک زیر مشاهده نمایند.

لینک مستقیم دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

داوطلبان کنکور سراسری 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 98 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

اولین اقدام بعد از مشاهده کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشد که در روز شنبه 19 مرداد ماه منتشر می شود و گام بعدی انتخاب رشته با کمک مشاور مجرب می باشد که برای :

مشاهده کارنامه، تحلیل کارنامه، انتخاب رشته تخصصی بر اساس رتبه در سهمیه، بومی و قطبی گزینی، رتبه در زیر گروه و انتخاب رشته تخصصی هر کدام از رشته ها با افزایش شانس قبولی با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت در تماس باشید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 رتبه های  برتر تمامی رشته ها منشر شد

نتایج اولیه کنکور رتبه های برتر سه شنبه 15 مرداد ماه اعلام می شود که ده نفر برتر کنکور سراسری تمامی رشته ها را سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سازمان سنجش منتشر کرد برای مشاهده اسامی و عکس نفرات برتر کنکور سراسری 98 کلیک نمایید.

[caption id="attachment_18137" align="aligncenter" width="300"]نتایج اولیه کنکور سراسری 98 نتایج اولیه کنکور سراسری 98[/caption]

سایت اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان سایت انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که سایت اعلام نتایج کدام است و چگونه وارد سایت اعلام نتیجه کنکور شویم و در مرحله اول کارنامه و رتبه خود را مشاهده کنیم؟

تاریخ و زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 پنج شنبه 17 کرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور سراسری 20 مرداد ماه می باشد.

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کد رشته محل های روزانه، شبانه(نوبت دوم)، فرهنگیان، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خوگردان می باشد و بر اساس آن داوطلب انتخاب رشته خود با مطالعه دفترچه انجام می دهد.

آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟

همچنین با وجود اینکه آزمون ورودی دانشگاه های دولتی و آزاد یکی است، اما پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 باشند، می بایست دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دریافت نموده و در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته خود را انجام دهند.



:: برچسب‌ها: تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه، رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟، رتبه در منطقه چیست؟ ، رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟، در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟، اعلام نتایج اولیه کنکور 98، رتبه منطقه داوطلبان کنکور سراسری 98 از چهارشنبه 16 مرداد ماه منتشر خواهد شد، انتخاب رشته کنکور انسانی 98، رتبه منطقه به چند دسته تقسیم می شود؟، دفترچه انتخاب رشته سراسری 98، رتبه منطقه به چه معناست؟، نتایج کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد شامل دو مقطع می باشد؟

  1. کارشناسی پیوسته
  2. کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر ماه 98

ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته امسال شامل 85% رشته ها می شود و تمامی رشته ها را ما بدون آزمون پذیرش داریم، در جواب سوال چه کسانی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند باید گفت؟

از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته تمامی داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام ترمی واحدی، دیپلم نظام جدید دوازدهمی، دارای مدرک کاردانی و کارشناسی می توانند در این مقطع ثبت نام بدون کنکور انجام دهند و شرط تجانس رشته ای نیز طبق جدول زیر می باشد که بر اساس نوع دیپلم و معدل شانس قبولی مشخص خواهد شد لطفا تا انتهای مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی مهر - بهمن

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته 98

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی نیمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 98 بودند که امروز لینک انتخاب رشته و ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر 98، نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر ماه 98، ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 به چه معناست؟، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98، مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی مهر - بهمن، مشاوره تحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته 98، ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

آخرین رتبه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری سال گذشته

آخرین رتبه قیولی پزشکی کنکور سراسری در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال با درصد های کارنامه بر اساس جدول زیر:

ادبیات دینی و زندگی عربی زبان ریاضی فیزیک شیمی زیست زمین رتبه کشوری رتبه در منطقه 2
52 90 68 77 46 62 56 60 0 6758 3321

با این درصد ها داوطلب توانسته بدون سهمیه های دیگر و با رتبه کشوری 6758 و رتبه منطقه دو 3321 در آخرین رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رشته پزشکی دانشگاه همدان قبول شود.

ادبیات دینی و زندگی عربی زبان ریاضی فیزیک شیمی زیست زمین رتبه کشوری رتبه در منطقه 2
68 64 89 66 67 55 65 44 0 5137 2534

رشته قبولی داوطلب با رتبه 2534 منطقه 2 در انتخاب رشته تخصصی کنکور 98 دانشگاه علوم پزشکی گیلان - رشت رشته پزشکی

آخرین رتبه قبولی پیراپزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال

ادبیات دینی و زندگی عربی زبان ریاضی فیزیک شیمی زیست زمین رتبه کشوری رتبه در زیرگروه 1
58 64 64 66 25 27 39 38 11 31000 14000

رشته قبولی داوطلب با رتبه زیر گروه یک 14000 رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می باشد از طریق مشاوره تخصصی انتخاب رشته می توان با هر رتبه ای شانسی واسه قبولی داشت کافیست با بهترین مشاوران انتخاب رشته سراسری و آزاد از طریق شماره گیری ماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

نه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98 !!!

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 و سالهای گذشته بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری 98 خود بلافاصله سراغ نرم افزار انتخاب رشته می روند و اولویت های خود را بر اساس اطلاعات نرم افزارانتخاب می نمایند که بر اساس آمار سال گذشته داوطلبانی که انتخاب رشته و اولویت بندی رشته و دانشگاه خود را کامل بر اساس اطلاعات نرم افزار انجام داده اند در رشته هایی که انظار داشته اند مورد پذیرش قرار نگرفته اند و اما چرا؟؟!

تمامی نرم افزار های انتخاب رشته کنکور سراسری اطلاعاتی بر اساس ظرفیت و رتبه های چندید سال گذشته دارند و هر سال کنکور هم رتبه ها با هم فرق دارد و هم ظرفیت ها برای اطلاع از پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

معیارهای انتخاب رشته کنکور 98

عوامل موثر بر انتخاب رشته سراسری

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش

سایت انتخاب رشته کنکور 98 سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که برای ورود به فرم انتخاب رشته در سایت باید اول و وارد سایت به آدرس بالا شده و بعد در قسمت سراسری بر روی انتخاب رشته کنکور 98 کلیک نمایید و با استفاده از شماره داوطلبی و پرونده وارد سیستم انتخاب رشته شوید برای اطلاع از سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 کلیک نمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاورین مجرب درخت دانش بسپارید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته سراسری 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 به نسبت دفترچه کنکور سراسری 97 متفاوت خواهد بود که داوطلبان می توانند در قالب یک انتخاب رشته منظم و با دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین درخت دانش بهترین انتخاب ها را داشته باشند.

در لینک زیر می توانید لیست رشته ها و دفترچه کنکور سراسری را مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: آخرین رتبه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری سال گذشته، آخرین رتبه قیولی پزشکی کنکور سراسری، آخرین رتبه قبولی پیراپزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال، آخرین رتبه قبولی پیراپزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال، نه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98 !!!، نتایج کنکور سراسری 98، نرم افزار انتخاب رشته، معیارهای انتخاب رشته کنکور 98، عوامل موثر بر انتخاب رشته سراسری، نکات مهم در انتخاب رشته کنکور، سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش، sanjesh , org، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98، دانلود دفترچه انتخاب رشته سراسری 98، دانلود دفترچه انتخاب رشته سراسری 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟

 

از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات فرانسه
  • مترجمی زبان فرانسه
  • زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
  • و...

اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.

فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آینده شغلی و تحصیلی شما را رقم بزند بنابراین به دلیل اهمیت بلای آن شما خواهشمندیم برای جلوگیری از هر خطا و اشتباهی و خدایی ناکرده حسرت پشیمانی با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره در نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران کاربلد و باتجربه درخت دانش بسپارید و انتخاب رشته ای بی عیب و نقص را داشته باشید.

انتخاب رشته کنکور زبان 98

در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟

داوطلبان کنکور زبان خارجه پس از اعلام نتایج اولیه می توانند کارنامه نتایج آزمون را که بر اساس رتبه و تراز درج شده مشاهده نمایند. تراز در واقع میزان سختی سوالات را بیان می کند و رتبه که همان اولویت و ترتیب داوطلبان را نسبت به عملکردشان در ازمون را مشخص می کند.

در واقع مشاهده این تراز و رتبه ها و مقایسه آن با دیگر رتبه و ترازهای رقیبان در سال جاری و سالهای گذشته کار آسانی برای داوطلب نمی باشد. و هر داوطلبی با در نظر گرفتن علاقه خود می تواند با مشاورانی مجرب تماس گرفته و مشورت نماید. زیرا که مشاوران با تجربه رتبه های سالهای گذشته و تراز فرد را برای رشته و دانشگاه انتخابی خود می توانند برآورد کنند. در نتیجه داوطلب به جواب سوال خود که آیا امکان قبولی با توجه به تراز و رتبه کسب شده در دانشگاه را دارند یا خیر؟ دست می یابد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان

داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون کنکور زبان نشده اند و یا افراد شاغلی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته زبان را دارند با تنوع رشته های زبان خارجه به صورت بدون کنکور نیز می توانند انتخاب رشته نموده و در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.(انتخاب رشته کنکور زبان 98)

لازم است داوطلبان قبل از انتخاب رشته( دانشگاه با کنکور و دانشگاه بدون کنکور) شهریه دانشگاه در رشته مورد نظر، شرایط بازار کار رشته، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در آن رشته، میزان امکانات و تسهیلات متعلق به آن رشته در هر دانشگاه و ... را بررسی کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه

رشته هایی مانند(انتخاب رشته کنکور زبان 98) زبان فرانسوی، زبان ترکی استانبولی، زبان اسپانیایی، دبیری زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی و ...

زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98

 

هر ساله در نیمه مرداد ماه نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام می گردد. داوطلب پس از دریافت رتبه خود وارد مرحله حساس انتخاب رشته می گردد و در تاریخ معینی که از طریق سازمان سنجش تعیین می گردد، فرصت دارند انتخاب رشته خود را انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با انتخاب رشته کنکور 98 سراسری روزانه متفاوت می باشد.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98، انتخاب رشته کنکور زبان 98، آخرین رتبه و تراز قبولی در انتخاب رشته کنکور زبان 98، زمان انتخاب رشته کنکور زبان سراسری 98 کی است؟، نتایج کنکور سراسری 98، یک انتخاب رشته کنکور مناسب چگونه است؟، 4 معیار انتخاب رشته مناسب 98، انتخاب رشته کنکور زبان رویایی، مشاوره تحصیلی رایگان، انتخاب رشته سراسری زبان خوشبینانه، انتخاب رشته کنکور زبان منطقی، انتخاب رشته کنکور سراسری زبان بدبینانه، نحوه انتخاب رشته کنکور زبان 98 چگونه است؟، سایت درخت دانش، مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی سال 98

 

برای برخی از دانش آموزان گروه های آزمایشی سهمیه هایی در نظر گرفته شده است . سهمیه های خانواده شهدا , سهمیه ایثارگران و آزادگان , سهمیه جانبازان و سهمیه مناطق .

سهمیه مناطق با توجه به نوع منطقه یک , دو یا سه بودن به دانش آموزان تعلق می گیرد، سهمیه های خوانواده شهدا و ایثارگران بر حسب درصد ایثارگری 25 درصد یا 5 درصد ظرفیت کل دانشگاهها را برای قبولی در آن دانشگاه دارند.

برای اطلاعات کامل در این زمینه می توانید به دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 علوم انسانی در سایت جامع درخت دانش مراجعه نمایید مراجعه فرمایید .

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور 98 یکی از مهمترین انتخاب رشته ها بعد از انتخاب رشته کنکور تجربی 98 می باشد چون بعد از گروه علوم تجربی با 282 هزار داوطلب در کنکور سراسری 98 دارای بیشترین تعداد متقاضی انتخاب رشته می باشد.

مهمترین رشته های گروه علوم انسانی که رتبه در قبولی تاثیر زیادی دارد رشته هایی از جمله: حقوق و روانشانی - اقتصاد و حسابداری و ... می باشند که نوصیه می شود برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته و قبولی در این رشته ها و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98 با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا برای اعلام نتایج بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج اولیه کنکور سراسری 98

شرایط و نحوه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 98

شرایط و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 برای برخی داوطلبان اهمیت دانشگاهی که قرار است در آن تحصیل کنند بیش تر است و برخی ها هم رشته تحصیلی برایشان مهم است , دانش آموزان بر اساس کارنامه و نتیجه ی اولیه ای که کسب کردند می توانند در یکی از رشته های علوم انسانی 98 آزمایشی به تحصیل بپردازند با توجه به اینکه در چند سال اخیر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسری هم فراهم شده است می توان گفت که تمامی داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصیل در دانشگاه های علوم انسانی هستند.

توجه: برای مطالعه مقاله های پر بازدید این هفته درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

سایت انتخاب رشته کنکور 98

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

 

کارنامه نتایج داوطلب رشته علوم انسانی کنکور سراسری 98

کارنامه هایی برای تمامی افرادی که در آزمون سراسری 98 شرکت کرده اند صادر می شود، در این کارنامه اطلاعاتی چون نمرات و درصدهای هر درس، رتبه کل داوطلب در منطقه و کشوری، تراز داوطلببرای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نوع سهمیه داوطلب شامل مناطق یا ایثارگری و .. درج شده است .

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

امر انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین تصمیماتی است که داوطلب در دوره تحصیلی خود باید انجام دهد، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 درست و منطقی بر اساس نیازهای حال کشور(بازار کار) علاقه واستعدادیابی و غیره می تواند آینده هر کدام از داوطلبین کنکور سراسری را رقم بزند.

ما برای انتخاب رشته کنکور سراسری 20 فاکتور داریم که همه باید بر اساس اولویت بررسی شوند و برای هر کدام از داوطلبین بر اساس رتبه منطقه در زیرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر،  ظرفیت رشته ها و دانشگاهها و ... بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم.

 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته رشته انسانیو مشاوره تحصیلی با تجربه انتخاب رشته 98 درخت دانش  می تواند با رقم زدن آینده شما بر اساس انتخاب رشته صحیح ومنطقی بهترین مشاوره انتخاب رشته سراسری 98  شما باشد، برای مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مجازی و حضوری میتوانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.



:: برچسب‌ها: تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی سال 98، دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 98، مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، مشاوره تحصیلی رایگان، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، شرایط و نحوه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی 98، سایت انتخاب رشته کنکور 98، نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، کارنامه نتایج داوطلب رشته علوم انسانی کنکور سراسری 98، اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97مشاوره تلفنی انتخاب رشته رشته انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیلی می باشد و می تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی رایگان می تواند بر اساس فاکتور های جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی داشته ایم، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزار های انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار ندهیم و بتوانید از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک بگیریم و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه های با ظرفیت بالا، رشته های پزشکی بدون کنکور و .. با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده اند نا امید شده و اینطور فکر می کنند که باید یک سال دیگر منتظر بشن و سخت درس بخونن تا در رشته مورد علاقشون قبول بشند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول بشند این است که:

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 85% درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته ها را بدون کنکور داریم و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد که برای مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور آزاد توصیه می کنم بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

پزشکی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

در انتخاب رشته نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم که در مقاله نکاتی درباره انتخاب رشته ذکر نموده ایم دوستان می توانند برای یه انتخاب رشته هوشمندانه بر روی نکاتی درباره انتخاب رشته کلیک نمایند.

نکته مهم:

 

توجه به سهمیه در کنکور 98 و انتخاب رشته 98 ضروری می باشد در صورت امکان سهمیه ها(سهمیه 5درصد یا سهمیه منطقه) را به خوبی درج نمایید.



:: برچسب‌ها: مشاوره انتخاب رشته تجربی، مشاوره انتخاب رشته انسانی، مشاوره انتخاب رشته هنر، مشاوره انتخاب رشته ریاضی، مشاوره انتخاب رشته زبان، مشاوره بدون کنکور، ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98

سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98 سايت سازمان سنجش(sanjesh.org) مي باشد كه داوطلبان مي توانند با روش هاي بالا در قسمت اعلام نتايج كنكور سايت سنجش مي توانند كارنامه خود را مشاهده نمايند.

مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش با دارا بودن بهترين و مجرب ترين مشاوران تحصيلي در سطح كشور تا رسيدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقيت در كنكور سراسري 98 در كنار شما خواهد بود.

نتايج كنكور سراسري ۹۸

سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸

سايت نتايج كنكور سراسري ۹۸سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org مي باشد.

داوطلبان مي توانند با ورود به سايت دريافت نتايج كنكور سراسري 98 سايت سازمان سنجش در قسمت منوي سمت راست بر روي گزينه سراسري وارد شوند و براي راهنماي تصويري مشاهده نتايج اوليه يا همان كارنامه كنكور بر لينك زير كليك نماييد:

 

نتايج اوليه كنكور 98

مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش

 

 

در صورتي كه تمايل داريد از راهنمايي ها و مشاوره هاي ارزشمند مشاوران تحصيلي درخت دانش بهره مند شويد و يا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98سايت انتخاب رشته كنكور 98, منابع مفيد و يا چگونگي هدفگذاري و برنامه ريزي براي كنكور سراسري 99 مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سامانه اعلام نتايج كنكور سراسري 98، سايت اعلام نتايج كنكور سراسري ۹۸، sanjesh , org، نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره تحصيلي سامانه اعلام نتايج درخت دانش، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، سايت انتخاب رشته كنكور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

قبل از مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بايد بدانيد

داوطلبان و متقاظيان كنكور سراسري 98 بايد بدانند در مرحله اول خونسردي خود را حفظ كنيد، رتبه ها هر سال با ميانگين سختي محاسبه شده و ظرفيت دانشگاهها افزايش يافته و در بدترين حالت و رتبه كارنامه كنكور 98 مي توان يا با بهترين نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98 و يا در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصيه مي شود: براي مشاهده نتايج كنكور نهايي و اوليه كارنامه سراسري 98 خود، تحليل كارنامه كنكور 98، انتخاب رشته تخصصي رايگان و حضوري تمامي رشته ها، حداقل رتبه قبولي تمامي رشته ها، مشاوره رشته هاي بدون كنكور و معرفي آنها و .. مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 بدون كد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد.

نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري ۹۸ به سه روس مي باشد و بعد از ورود به سايت اعلام نتايج كنكور 98 كه در بالا توضيح داديم شما مي توانيد به 3 روش زير نتايج خود را مشاهده نماييد:

  1. شماره داوطلبي * شماره شناسنامه * تاريخ تولد * كد امنيتي
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سريال * كد امنيتي
  3. شماره سريال * كد رهگيري * شماره شناسنامه * كد امنيتي

براي مشاهده اعلام نتايج كنكور 98 سراسري حداقل شماره داوطلبي و شماره پرونده كنكور سراسري 98 لازم مي باشد كه بتوان نتايج خود را مشاهده نمود در زير براي داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را گم كرده اند زمان ثبت نام و برگزاري كنكور توصيه مي شود ادامه مقاله را مطالعه نمايند. 

نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبي

آن دسته از داوطلباني كه شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را در دسرس ندارند مي توانند در قسمت ارسال درخواست سايت سنجش آموزش كشور در قسمت بازيابي شماره داوطلبي درخواست خود را ارسال نمايند.

"ارسال درخواست جهت بازيابي اطلاعات دانش آموزان و دريافت نتيجه كنكور 98 را به مشاوران ما بسپاريد"

نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98

بسياري از داوطلبان به محض دريافت نتايج و مشاهده كارنامه كنكور 98 سراسري خود و محاسبه درصدها قبل از مشاهده نتايج نسبت به درصد هاي كارنامه نتيجه خود و همجنين رتبه منطقه اعتراض دارند و نمي دانند كه اعتزاض به نتايج اوليه كنكور 98 خود را چگونه اعلام كنند كه ما:

توصيه مي كنيم: مشاهده نتايج و ارسال درخواست، اعتراض به نتايج كنكور 98 در سايت سنجش كنكور سراسري 98 را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد.

مشاوره دريافت نتيجه اوليه و نهايي كنكور سراسري سال 1398

مشاوران مجرب مشاوره كنكور درخت دانش با سابقه 5 ساله در امر انتخاب رشته نظام جديد و نظام قديم بر اساس رتبه، تحليل و برتامه ريزي براي اولويت بندي بعد از دريافت نتيجه كنكور 1398 و .. مي توانند در كنار تك تك شما دانش آموزان باشند لطفا پيج ما رو براي اعلام زمان دقيق نتايج و انتخاب رشته در اينستاگران دنبال نماييد:

 

اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: قبل از مشاهده نتايج كنكور سراسري 98 بايد بدانيد، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، نحوه مشاهده نتايج اوليه كنكور سراسري 98 چگونه است؟، نحوه مشاهده نتايج كنكور سراسري ، اعلام نتايج كنكور 98، مشاهده اعلام نتايج كنكور 98 ، نحوه مشاهده نتايج كنكور 98 بدون شماره پرونده و داوطلبي، نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98، مشاوره دريافت نتيجه اوليه و نهايي كنكور سراسري سال 1398، اعتراض به نتايج كنكور 98،نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸ بدون شماره پرونده و داوطلبي

در صورتي كه داوطلبي شماره داوطلبي يا شماره پرونده خود را گم كرده باشند و يا نتواند نتايج كنكور ۹۸ خود را مشاهده نمايد بايد از طريق سيستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نمايد و منتظر بازيابي شماره داوطلبي جهت دريافت نتايج كنكور 98 خود باشد.

براي مشاهده و دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸، ثبت درخواست بازيابي شماره داوطلبي يا شماره پرونده و اعتراض به نتايج كنكور سراسري ۹۸، انتقالي با كارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محروميت از كنكور سراسري ۹۸ مي توانيد از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نماييد.

"دريافت نتايج، ثبت نام اينترنتي دانشگاه، اعتراض، انتقالي، انتخاب واحد، مشاوره معدل هاي بالاي دانشگاهي، مشاوره درسي، پانسيون مطالعاتي ويژه دانشگاهي، انصراف و هزينه ها، گرفتن خوابگاه دانشجويي و غيره را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

دريافت نتايج كنكور سراسري ۹۸

نتايج كنكور ۹۸ در نيمه دوم مرداد ماه اعلام ميشود و متقاضيان مي توانند با مراجعي به سايت سازمان سنجش نتايج خود را از سه طريق(ازطريق شماره داوطلبي،جستجو شماره پرونده و كد رهگيري ويا با وارد كردن اطلاعات فردي)مشاهده نمايند.

نكته قابل توجه مشاهده اطلاعات و نتايج كارنامه كنكور سراسري ۹۸

در صورتي كه اطلاعات ثبت نام خود را گم كرده ايد و يا در دسترس نمي باشد مي توانيد از طريق لينك زير اطلاعات خود را بازيابي نماييد.

دريافت كد پيگيري و پرونده ثبت نام كنكور سراسري ۹۸

زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98

زمان انتخاب رشته سراسري درست بعد از اعلام نتايج كنور98 يعني در نيمه دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان ميتوانند رشته هاي دلخواه خود را انتخاب نمايند. همچنين اگر به هر نحوي اين فرصت را از دست داديد مي توانيد در تكميل ظرفيت كنكور در مهر ماه شركت نماييد.

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته منطقي و اولويت بندي بر اساس رتبه زيرگروه ها، سوابق تحصيلي (30 درصد تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سراسري 98) داوطلب، آخرين رتبه قبولي در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل كنكور،علاقه و بازار كار هر كدام از رشته هاي دلخواه داوطلب، تاثير سهميه مناطق 25 و 5 درصد در كنكور ۹۸ و ... مي توانند در ساختن آينده تحصيلي و شغلي روشن و هدفمند در كنار شما داوطلبان عزيز انتخاب رشته كنكور سراسري ۹۸ باشند.

براي ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته تخصصي كنكور ۹۸ درخت دانش ميتوانيد به راحتي با شماره گيري 9099072943 از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره تماس حاصل نماييد و يا براي مشاوره و اطلاعات بيشتر در مورد دفترچه و انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي_رياضي و انساني بر روي لينك زير كليك نماييد:

نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98

انتخاب رشته علوم تجربي ۹۸

در رشته تجربي كنكور سراسري 97 تعداد 637 هزار و 288 نفر شركت كرده اند كه بيشترين تعداد شركت كنندگان را به خود اختصاص داده است. تعدادي از مهمترين رشته هاي علوم تجربي در ادامه آورده شده.

دندانپزشكي،پزشكي،داروسازي، علوم آزمايشگاهي،مامايي،پرستاري،اتاق عمل، زيست شناسي، فيزيوتراپي، كارداني فوريت هاي پزشكي، مهندسي كشاورزي-علوم دامي و...

در لينك زير مي توانيد رشته هاي پزشكي وپيراپزشكي بدون كنكور ۹۸ را مشاهده نماييد.

انتخاب رشته رياضي ۹۸

در رشته رياضي كنكور سراسري 98 تعداد 164هزار و 437نفر شركت كرده اند.زير شاخه هاي رشته رياضي گستردگي بيشتري نسبت به هر رشته اي دارد. تعدادي ازمهم ترين رشته هاي شاخه رياضي در ادامه آورده شده است.

علوم كامپيوتر،مهندسي برق،مهندسي هوافضا،مهندسي صنايع،مهندسي عمران،مهندسي پزشكي،رياضيات و فيزيك محض،مهندسي مواد،مهندسي پليمرو...

انتخاب رشته علوم انساني ۹۸

در رشته انساني كنكور سراسري 97 تعداد 282هزار و 936 نفر شركت كرده اند كه تعداد بالايي است. رشته هاي علوم انساني اغلب به صورت مشترك بين رشته هاي رياضي و تجربي قرار دارد؛ در ادامه مهمترين آنها را نام مشاهده مي كنيد.

حقوق،معرف اسلامي،جامعه شناسي، روانشناسي،مديريت مالي،مديريت بازرگاني،فلسفه،مديريت،علوم اقتصادي،زبان و ادبيات فارسي و...

انتخاب رشته كنكور هنر ۹۸

تعداد داوطلبان رشته هنر كنكور سراسري 97، 12هزار و 249 نفر بوده است.

برخي رشته هاي داراي اهميت در زير آورده شده.

هنر هاي تجسمي، سينما،طراحي صنعتي، بازيگري-گارگرداني،طراحي لباس انيميشن، نقاشي، موسيقي،عروسك گرداني و...

انتخاب رشته كنكور زبان ۹۸

تعداد متقاضيان اين رشته در كنكور سراسري 97، 7هزار و 534 نفر بوده.

تعدادي از رشته هاي گروه زبان هاي خارجه در زير مي توانيد مشاهده نماييد.

آموزش زبان انگليسي، زبان چيني، زبان آلماني، روسي، فرانسه، ايتاليايي، زبان و ادبيات اسپانيايي و...

مشاوره تحصيلي نتايج كنكور درخت دانش

براي دريافت راهنمايي هاي بيشتر در باب موضوع شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور، مي توانيد از تجارب مشاورين درخت دانش با كمترين هزينه، بهره لازم را ببريد. براي ارتباط با مشاورين درخت دانش شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد را شماره گيري نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 98، نحوه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، انتخاب رشته علوم انساني ۹۸، انتخاب رشته كنكور هنر ۹۸، انتخاب رشته كنكور زبان ۹۸، مشاوره تحصيلي نتايج كنكور درخت دانش، شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، تاثير سهميه در انتخاب رشته كنكور ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

مشاوره تحصيلي رايگان در تهران

دانش آموزان بسياري از مناطق در ايران به خاطر دوري از محيط شهري نياز به پيمودن مسافت زياد و متحمل شدن هزينه زياد و مشكلاتي از اين قبيل، مي توانند با گرفتن يك شماره از مشاوران مجرب و متخصص با اطمينان كامل و بدون هزينه به صورت مشاوره تلفني رايگان درخت دانش مشاوره گرفته و مشكلات و ابهامات تحصيلي خود را رفع نمايند.

در گذشته به دليل نبودن شماره هاي ديجيتالي 909 مشاوره تحصيلي رايگان چيست؟ داوطلبان مستعد كنكوري زيادي با وجود رتبه و تراز بسيار عالي ناگزير انتخاب رشته خود را با مشورت افراد غير متخصص انجام داده و رشته و دانشگاهي كه شايسته رتبه و تراز كسب شده داوطلب بوده، به دست نياورده و بار افسوس و پشيماني را تا آخر عمر با خود به همراه دارد.

 

مشاوره تحصيلي رايگان در تهران يا Academic advice درخت دانش با توجه به پايين ترين تعرفه هزينه و بهترين كيفيت خدمات آموزشي نسبت به مشاوره هاي تحصيلي ديگر(دقيقه اي 2000 تومان) پيشنهاد مي كنيم هزينه هاي هنگفتي را براي خدمات جزئي پرداخت نفرماييد.

مشاوره تلفني تحصيلي مشاوره تحصيلي رايگان

مشاوره تلفني تحصيلي رايگان يكي از بهترين روش هاي مشاوره مي باشد كه در آن دانش آموز يا دانشجو مي تواند با برداشتن گوشي و تماس با مشاور كم هزينه در سريع ترين زمان به جواب سوال خود را دريافت نمايد، مشاوره تحصيلي رايگان تلگرام نيز همراه با مشاوره تحصيلي رشته انساني و رياضي و تجربي، مشاوره تحصيلي رايگان ارشد و ... يكي ديگر از خدمات مشاوره تحصيلي درخت دانش مي باشد كه در ادامه كامل توضيح داده شده است.

مشاوره تحصيلي رايگان تلگرام

مشاوره تحصيلي رايگان تلگرام درخت دانش يك روش بسيار كم هزينه مي باشد كه هر اوطلب بعد از يك بار مشاوره وارئ كانال تلگرام مشاوره تحصيلي خواهد شد و در آنجا به تمام سوالات ديگر كتقاضي پاسخ داده خواهد شد

مشاوره تحصيلي رايگان رشته انساني

در تمامي كشورها براي رسيدن به آينده روشن و اكتسابي معمولا از مشاوران و از خدمات و راهكارهاي مشاوره اي آنها استفاده كرده و بهترين مسيرها را انتخاب مي كنند. از سال 2013 به بعد اهميت خدمات مشاوره تحصيلي رايگان رشته انساني درخت دانش در كشور ما به طور چشمگيري روند رو به افزايش داشته و ضرورت مشاوره تحصيلي در موفقيت تاثير بسزايي دارد.

مشاوره تحصيلي رايگان



:: برچسب‌ها: تلفني تحصيلي رايگان، مشاوره تحصيلي رايگان تلگرام، مشاوره تحصيلي رايگان تلگرام، مشاوره تحصيلي رايگان رشته انساني، مشاوره تحصيلي رايگان رشته انساني درخت دانش، ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

همه چيز درباره ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هنر پارس

  • معرفي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هنر پارس تهران؟ (مطالعه مقاله)
  • شرايط پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران؟(سوابق تحصيلي)
  • مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران؟(درخت دانش)
  • زمان ثبت نام پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران؟ تا شهريور ماه 98 مهلت ثبت نام داريم
  • ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هنر پارس تهران؟
  • آدرس دانشگاه هنر پارس تهران؟
  • رشته هاي كارداني بدون كنكور هنر پارس؟

در اين مقاله قصد داريم به تمامي سوالات داوطلبان متقاظي رشته هاي هنر دانشگاه غير انتفاعي هنر پارس، دانشگاه سوره تهران، شرايط ورود به دانشگاه هنر تهران و رشته بازيگري بدون كنكور دانشگاه آزاد پاسخ دهيم لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه نماييد.

پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران در رشته هاي بدون كنكور مهر ماه 98

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه غير انتفاعي هنر پارس اعلام شدند و خبر خوب براي متقاظيان اين دانشگاه كه يكي از بهترين دانشگاه غيرانتفاعي تهران  نيز مي باشد اين است كه پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي و همچنين تا 6 شهريور ماه 98 نيز مهلت ثبت نام اين دانشگاه در رشته هاي بدون آزمون مي باشد كه در ادامه به آنها مي پردازيم.

ليست رشته هاي بدون كنكور گروه هنر دانشگاه هنر پارس تهران مهر 98

  • عكاسي
  • طراحي لباس
  • طراحي و ساخت طلا و جواهر
  • سينما
  • هنر اسلامي
  • مرمت بناهاي تاريخي
  • نقاشي
  • طراحي صنعتي
  • ادبيات نمايشي
  • تلوزيون و هنرهاي ديجيتالي
  • ارتباط تصويري
  • و ..

توصيه مي شود براي انجام تمامي مراحل ثبت نام هم به صوت حضوري و تلفني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هنر پارس، با چه معدلي چه رشته اي، معرفي ليست رشته هاي جديد ارائه شده و ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هنر پارس ... مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد.

ليست رشته هاي پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران گروه علوم رياضي 98

  • مهندسي معماري
  • مهندسي عمران
  • مهندسي شهرسازي
  • معماري داخلي
  • مهندسي صنايع
  • مهندسي مديريت پروژه
  • و ..

ليست رشته هاي پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران گروه علوم انساني 98

  • باستان شناسي

پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران

دانشگاه هنر پارس تهران با حضور اساتيد برجسته و حوزه ي فعايت گسترده در زمينه هنر ، معماري و شهرسازي از بهترين ومهمترين دانشگاه هاي معماري و هنر در ايران مي باشد. دانشگاه هنر پارس تهران با حضور گرم چهره ماندگار معماري و راه و شهرسازي كشور(استاد محمود گلابچي) تأسيس و هم اكنون رياست اين دانشگاه را مديريت مي كند. دانشگاه هنر پارس تهران صرفا با شرط سوابق تحصيلي در مقاطع مختلف تحصيلي دانشجو مي پذيرد. داوطلبان متقاضي مي توانند جهت تكميل اطلاعات خود درباره اين دانشگاه با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 تماس بگيرند.

ثبت نام  بدون كنكور غيرانتفاعي دانشگاه هنر پارس تهران به صورت تكميل ظرفيت پذيرش مي كند داوطلبان مي توانند براي دريافت راهنمايي هاي بيشتر با مشاوران تحصيليي درخت دانش تماس حاصل بفرمايند.

اهداف دانشگاه هنر پارس تهران

شناسايي معماري قديمي ايران و فنون كاربردي در آن در دوره هاي متفاوت تاريخ گذشته اين كشور و همچنين شناخت و تحقيق درباره ارزشهاي پايدار معماري ايراني، ارائه و استفاده از روش هاي نوين هنر ايراني، تحقيق و يادگيري فنون هنر و معماري كشورهاي ديگر و از همه مهمتر تثبيت محوريت هنرو معماري ايران در سطح بين المللي و آموزش و تقويت سطح علمي و مهارت افزايي دانشجويان اين دانشگاه از مهمترين اهداف دانشگاه هنر پارس مي باشد.

شرايط پذيرش در مقاطع كارداني و كارشناسي دانشگاه هنرپارس تهران

در مقاطع كارداني و كارشناسي دانشگاه هنر تهران به شرط سوابق تحصيلي و ارائه معدل كتبي اقدام به پذيرش دانشجو مي نمايد.
شرايط ثبت نام در دانشگاه هنر پارس تهران در مقطع كارشناسي ارشد:

دانشجويان متقاضي نهايتا تا تاريخ 31/6/96 بايد فارغ التحصيل شوند و گرنه از ثبت نام كان لم يكن تلقي خواهد شد.
نهايتا تا 8 نيمسال تحصيلي بايد واحدهاي درسي خود را بگذرانند.
بعد از گذراندن 7 نيمسال تحصيلي با گذراندن حداقل 115 واحد درسي و بعد از 6 نيمسال تحصيلي حداقل 110 واحد و يا در واقع تا پايان ترم 6 تحصيلي با گذراندن سه چهارم واحدهاي درسي خود جزو ده درصد دانشجوي برتر و هم دوره و وردي هم ترم و سال خود باشد. بلافاصله بعد از دانش آموختگي در همان سال تحصيلي و فقط فقط براي يك بار مي تواند پذيرش شود.

مدارك لازم براي ثبت نام در بدون كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه هنر پارس

تكميل فرم درخواست پذيرش
ارائه معرفي نامه متقاضي با تاييد معاون آموزشي دانشگاه محل تحصيل دوره كارشناسي
ارائه ريز نمرات دوره كارشناسي
تصوير كارت ملي و شناسنامه از تمامي صفحات
دو قطعه عكس سه در چهار كه در سال جاري تهيه كرده باشيد.
براي مراجعه حضوري جهت تكميل و ارائه مدارك بايد به تهران، خيابان كارگر شمالي، خيابان دوم، انصاريه، پلاك 18 مراجعه فرماييد.

ليست رشته هاي كارداني دانشگاه هنر پارس

ضروري است جهت پيش ثبت نام در دانشگاه از روز دوشنبه مورخ 02/07/1397 با در دست داشتن مدارك لازم به محل دانشگاه واقع در خيابان كارگر شمالي، خيابان دوم، انتصاريه، پلاك 18 از ساعت 9 الي 17 مراجعه فرمايند.

رشته هاي موجود براي تكميل ظرفيت 

معماري داخلي

مهندسي شهرسازي

ارتباط تصويري

طراحي لباس

طراحي صنعتي

طراحي و ساخت طلا و جواهر

مهندسي عمران

مهندسي صنايع نقاشي

سينما

 مرمت و احياي بناهاي تاريخي

باستان شناسي

تلويزيون و هنرهاي ديجيتالي

هنرهاي اسلامي

عكاسي

ادبيات نمايشي

براي دريافت اطلاعات بيشتر در اسرع وقت با مشاوران تحصيلي درخت دانش تماس حاصل بفرماييد.

پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران

 

رشته هاي مقطع كارشناسي دانشگاه پارس تهران



:: برچسب‌ها: همه چيز درباره ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هنر پارس، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هنر پارس، شرايط پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران، مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران، زمان ثبت نام پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران، ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هنر پارس تهران، آدرس دانشگاه هنر پارس تهران، دانشگاه سوره تهران، شرايط ورود به دانشگاه هنر تهران، رشته بازيگري بدون كنكور دانشگاه آزاد، پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران در رشته هاي بدون كنكور مهر ماه 98، بهترين دانشگاه غيرانتفاعي تهران، ليست رشته هاي بدون كنكور گروه هنر دانشگاه هنر پارس تهران مهر 98، ليست رشته هاي پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران گروه علوم رياضي 98، ليست رشته هاي پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران گروه علوم انساني 98، پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران، اهداف دانشگاه هنر پارس تهران، شرايط پذيرش در مقاطع كارداني و كارشناسي دانشگاه هنرپارس تهران، مدارك لازم براي ثبت نام در بدون كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه هنر پارس، ليست رشته هاي كارداني دانشگاه هنر پارسف رشته هاي مقطع كارشناسي دانشگاه پارس تهران، ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mahiasalehi

همه چيز درباره دانشگاه سوره تهران

  • ليست رشته هاي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه سوره تهران؟(مطالعه مقاله)
  • زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه سوره تهران؟(از فروردين 98 تا شهريور ماه براي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سوره)
  • شرايط ثبت نام دانشگاه سوره تهران؟(بر اساس سوابق تحصيلي)
  • آدرس دانشگاه سوره تهران؟

 

در اين مقاله سعي داريم به تمامي سوالات داوطلبان رشته هاي هنر بدون كنكور دانشگاه سوره تهران و ديگر دانشگاه هاي هنر مانند پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران و شرايط ورود به دانشگاه هنر تهران و علم و فرهنگ و ... پاسخ دهيم.

دانشگاه سوره تهران

رتبه لازم براي قبولي در دانشگاه سوره تهران

"يكي از راههاي ورود به رشته هاي دانشگاه سوره تهران شركت و كسب رتبه بر اساس حداقل نمره تراز قبولي در كنكور سراسري 98 مي باشد"

به عنوان مثال: در زير رتبه قبولي و درصد پذيرش در رشته موسيقي براي دانشگاه هاي روزانه را مشاهده مي نماييد، نكته قابل توجه داوطلبان با ميانگين 30 درصد عمومي و 30 درصد تخصصي مورد پذيرش قرار خواهند گرفت.(رتبه قبولي رشته هاي سوره)

براي اطلاع از رشته موسيقي بدون كنكور و شرايط پذيرش رشته گرافيك بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانيد بر روي نام رشته كليك نماييد.

ادبيات فارسي عربي دين و زندگي زبان درك عمومي هنر درك عمومي رياضي ترسيم فني خلاقيت تصويري خلاقيت نمايشي خلاقيت موسيقي خواص مود رتبه كشوري رتبه منقه منطقه
60.00 23.00 71.00 2.00 58.00 30.00 0.00 24.00 49 82.00 0.00 114 4 4
15.00 10.00 20.00 30.0 0,00 27.00 0.00 2.00 0.00 40.00 0.00 7654 2870 2
12.00 0.00 15.00 18.00 4.00 13.00 -4.00 17.00 4.00 29.00 0.00 3763 1429 2
32.00 11.00 24.00 0.00 0.00 33.00 5.00 25.00 5.00 39.00 0.00 3526 1337 3
24.00 35.00 43.00 40.00 19.00 20.00 10.00 22.00 15.00 22.00 4.00- 1273 456 2

مشاوره انتخاب رشته رشته هاي هنر دانشگاه سوره

"يكي ديگر از راههاي ورود به رشته هاي هنر و رشته هاي دانشگاه سوره شركت و ثبت نام بدون كنكور در اين رشته ها مي باشد"

براي ورود به رشته هاي هنر ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مانند: عكاسي، رشته كارگرداني بدون كنكور، رشته بازيگري بدون كنكور، نقاشي، رشته موسيقي بدون كنكو ، طراحي لباس، گرافيك، معماري و ... دانشگاه آزاد و هم دانشگاه سوره در قالب بدون كنكور براساس سوابق تحصيلي براي مهر ماه 97 اقدام به پذيرش دانشجو با رشته هاي جديد و شرايط ويژه ميكنند.

براي اطلاعات بيشتر و ثبت نام بدون كنكور رشته هاي هنر 97، ليست رشته هاي جديد بدون كنكور هنر، معدل لازم براي قبولي بدون كنكور رشته هاي هنر 97، اطلاع از شرايط ويژه جذب دانشجو در اين رشته ها مي توانيد با مشاوران ما از طريق شماره گيري شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم

شرايط ورود به دانشگاه هنر تهران

ليست رشته هاي دانشگاه سوره در مقطع كارشناسي 98

دانشكده هنر دانشكده معماري و شهرسازي دانشكده فرهنگ و ارتباطات
نقاشي مهندسي معماري مديريت فرهنگي و هنري
سينما شهرسازي روابط عمومي
ارتباط تصويري(گرافيك) معماري داخلي روزنامه نگاري
كارگرداني تئاتر    
صنايع دستي    
هنر اسلامي    
كتابت و نگارگري    
طراحي صحنه    
ادبيات نمايشي    

ليست رشته هاي دانشگاه سوره در مقطع كارشناسي ارشد 98

دانشكده هنر دانشكده معماري و شهرسازي دانشكده فرهنگ و ارتباطات
نقاشي مهندسي معماري مديريت رسانه
سينما معماري اسلامي ادبيات پايداري
ارتباط تصويري(گرافيك) معماري داخلي ارتباطات اجتماعي

 

(گرايش تبليغات فرهنگي)

كارگرداني تئاتر    
صنايع دستي    
هنر اسلامي    
تصوير متحرك(انيميشن)    
تصويرسازي    
ادبيات نمايشي    
عكاسي    
پژوهش هنر    

ليست رشته هاي دانشگاه سوره در مقطع كارشناسي ناپيوسته 98

دانشكده هنر دانشكده معماري و شهرسازي دانشكده فرهنگ و ارتباطات
ارتباط تصويري(گرافيك) معماري مديريت  امور فرهنگي
    روابط عمومي

امكانات دانشگاه سوره تهران

دانشگاه سوره تهران داراي سه دانشكده هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماري مي باشد. سه باب ساختمان دارد. در اين اواخر زميني بزرگ به مساحت 3500 متر مربع در پونك تهران خريداري نموده كه امكان ساخت واحد جديدي در اين مكان دارد.

از لحاظ امكانات علمي آموزشي داراي تجهيزات بالايي است. امكاناتي نظير لابراتور مجهز عكاسي، رنگرزي، پلاتوهاي نمايش، نگارخانه، تراش سنگ، تراش شيشه، لعاب، جواهرسازي، كارگاه عروسك سازي، كتابخانه، نقاشي روي شيشه، سالن ورزشي، بافت فرش و قالي، كارگاه سفال، سايت رايانه، نساجي و غيره مي باشد.

شرايط پذيرش دانشجو در رشته هاي ذكر شده بالا در دانشگاه سوره تهران

دانشجويان دانشگاه سوره هم ميتوانند با شركت در كنكور سراسري هنر 98 و يا بدون كنكور وارد رشته هاي دانشگاه سوره شوند.

دانشگاه سوره به صورت خاص دانشجو مي پذيرد(نيمه متمركز). يعني بايد مراحل مصاحبه و در صورت نياز آزمون عملي داوطلب امتياز لازم را كسب نمايد. هر داوطلب بايد در طول دوره تحصيل مقررات اين دانشگاه را رعايت نموده و پذيرش نهايي هر داوطلب نيازمند تأييد گزينش سازمان تبليغات اسلامي است. هر دانشجويي كه تصميم به انصراف يا انتقال به ساير دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي نمايد، بايد حتما شهريه ثابت ترم هاي باقيمانده را برابر قوانين پرداخت نمايد.

در اين دانشگاه تأمين خوابگاه  و نيز هزينه هاي مصرفي كارگاهي و اردوهاي علمي و رسانه پايان نامه تحصيلي بر عهده دانشجو است.

البته يك سري شرايط و امتيازات ويژ اي براي فرزندان شاهد و جانبازان 40 درصد به بالا و نخبگان كشوري، رتبه هاي زير 200 كشوري، حافظان قرآن كريم، بسيجيان فعال براي پذيرش وتخفيف شهريه و  ... در اختيار مي گزارد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

بنابراين زمان ثبت نام دانشگاه هنر تهران و بدون كنكور دانشگاه سوره تهران در نيمه دوم مرداد ماه 97 مي باشد. براي اطلاع از مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اوليه دانشگاه آزاد بدون كنكور مي توانيد با مشاوران درخت دانش از طريق شماره تلفن  9099072943  تماس بگيريد و يا بر روي لينك قرمز كليك كنيد.

براي مطالعه پربازديدترين مقالات سايت جامع درخت دانش مي توانيد بر روي هر كدام از پست هاي زير كليك نماييد:

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: همه چيز درباره دانشگاه سوره تهران، دانشگاه سوره تهران، زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه سوره تهران، شرايط ثبت نام دانشگاه سوره تهران، آدرس دانشگاه سوره تهران؟، پذيرش دانشگاه هنر پارس تهران، شرايط ورود به دانشگاه هنر تهران، رتبه لازم براي قبولي در دانشگاه سوره تهران، مشاوره انتخاب رشته رشته هاي هنر دانشگاه سوره، ليست رشته هاي جديد بدون كنكور هنر، ليست رشته هاي دانشگاه سوره در مقطع كارشناسي 98، ليست رشته هاي دانشگاه سوره در مقطع كارشناسي ارشد 98، ليست رشته هاي دانشگاه سوره در مقطع كارشناسي ناپيوسته 98، امكانات دانشگاه سوره تهران، ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 46 صفحه بعد